• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Millenary Watches

Lavatt

Cartier
Köpt en Santos av herrarna på Millenary! Topp service rakt igenom! Nu ska man bara håva in ännu mer pengar så man kan köpa mer klockor av grabbarna i framtiden!
 

KattenBaloo

Cartier
2-Faktor
Jag har aldrig varit med om bättre service då jag sålde min Rolex 126711CHNR igår. Jag bestämde mig för att gå vidare med affären igår förmiddag, och inom 24 timmar var klockan upphämtad hemma hos mig i Göteborg av en partner till MW och betalning inne på mitt konto. Mycket bättre pris än vad jag skulle kunna fått via Bukowskis.

Helt rätt affärs idé och kundfokus.

100% + 100% good guys, Adam på MW och Daniel i Göteborg.
 
Senast ändrad:

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt ännu en Rolex till @Millenary Watches F2F, när vi ändå var i färd så passade jag på att fråga om inte de hade kännedom om en handlare från utlandet som jag hittat en klocka hos för att få lite feedback om dom var pålitliga. Inte bara kände dom till handlaren utan hade dessutom gjort affärer med dom sedan tidigare och kunde erbjuda mig att få köpa klockan genom dom och till ett oslagbart pris! Så här tryggt och smidigt borde alla affärer göras!

Är jag nöjd? Jajamensan! Blir det fler affärer i framtiden? Absolut!!

Grymt jobbat grabbar, två tummar upp 👍👍
 

Hhampuz

Breitling
Sålde en Rolex dyrare modell och Millenary Watches var väldigt tillmötesgående både angående F2F deal vad gäller tid & plats. Rättvist pris och trevliga handlare, rekommenderas varmt och kommer definitivt göra mer affärer här!
 
Topp