Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega spottade ut riktigt trevliga klockor på 70talet, några exempel:
The Grand:
Bullhead
Albatross:
Självklart ploppen:
Stardusten:
Chronostop:
Finns självklart många fler...
Mvh
Micke
Tack!Olaa!
Ursäkta kladdet i tråden, men var det du som fick denna skönhet på tratten! 3017 är ju en klassiker. Ångrar att jag bytte min! Dessa med Exactaloggan är extrem ovanliga! Den finns många på internationella forum som suktar efter denna! Tror att den är från 1964-65 så lite tidigare än vad tråden säger
Grattis!
Tack!
den bor hos mig nu serien:997xx och ofasade boettkanter fick mig att tro på slutet 70.
Odla på.-72. Saknar bara mustaschen.
Från april 1970. Inköpt av farsan på Ur och Penn med svensk dagskiva.
Tack! Fick tillbaka från klocklagaren igår. Nu tickar den fint å har en sprillans knallröd subvisare.Galet coolt med svenskt!!
X-post... Fick hem den idag. Guld är gött. Verket är härliga lemania 872.
Den ser så dammig ut då...;-)Grattis! Fin klocka och förstår din iver men den är så fin att den är värd en skarp bild
FY FAN. Kan man annat än älska dessa? -79(DD) är nog grymmast. Skulle dock inte klara av att bära den själv så ofta.Mina 70-tals favoriter.
-78 (dock är länken ny, 2014)
-79
Chrono från svunna tider. Gillar!
En bricka blandat...