Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en alsace till löjromen, sedan en chianti till lite lövbiff med blomkålspure o vitlöksstekta skogschampinjoner, tyvärr korkad, istället en Dule -08, Sardinien, testa!Grattis! Bara lite skumpa som saknas så blir kvällen perfekt![]()
O bra gäster är dom dessutom!Kom och tänka på en Eldkvarn klassiker, mellan månen och mitt fönster...grattis till en annan klassiker.
Jag var mer inne på om 40 mm passade mig bättre, kollade både på sådana o pro på chrono24.Snyggt, se nu till att få på en svart läderrem också så lyfter den ännu mer.
Inte alls för stor utan sitter som en smäck.
Speedmaster Pro 42mm?
Det lutar åt en månklocka för mig också om jag hittar en i nyskick eller rentav fabriksny.
Velar dock om jag vill ha originalet eller 44mm automat.
Bara frågan om det bler ett Hirsch eller ett orginal...Snyggt, se nu till att få på en svart läderrem också så lyfter den ännu mer.
Inte alls för stor utan sitter som en smäck.
Speedmaster Pro 42mm?
Det lutar åt en månklocka för mig också om jag hittar en i nyskick eller rentav fabriksny.
Velar dock om jag vill ha originalet eller 44mm automat.
Tack igen!Kul att du är nöjd! Riktigt fin klocka
Tack!Stort Grattis till en klassisk klocka!
Bara frågan om det bler ett Hirsch eller ett orginal...
Förutom knivar för yrket så är fällkniven en favvo, har en pvd också.Grattis, ett ypperligt bra val och extra plus för fällkniven Tre Kronor, bra skit både klockan och kniven...
Vill inte vara sån, men det var väl ändå Peter Lemarc.....Kom och tänka på en Eldkvarn klassiker, mellan månen och mitt fönster...grattis till en annan klassiker.
helt rätt, väntade på att den skulle komma! Skyller på ölen!Vill inte vara sån, men det var väl ändå Peter Lemarc.....
O grattis till en tung klocka!!!
/j
Honom har jag aldrig kockat åt...Vill inte vara sån, men det var väl ändå Peter Lemarc.....
O grattis till en tung klocka!!!
/j
Lite drygt ett år.Ikonernas ikon, kungarnas kung. Grattis.
Hur gammal är klockan?