Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är en 2,4 milDet var mest en gissning, är serie nr inte högre än 2.2 mil så bör det vara mk1...
Jag vill ha den så här - "inga som helst repor på vare sig boett, vridring eller länk" ;-)Stort grattis till en kanonklocka. Det där med polering var ett skämt va? ;-)
Jag vill ha den så här - "inga som helst repor på vare sig boett, vridring eller länk" ;-)
Är en 2,4 mil
Då kan vi gå till RobE tillsammans så får du välja valfri ny stålsub och så får jag din röding=) Sen får du en utskällning av mig för att du gjort en dålig affär.Jag vill ha den så här - "inga som helst repor på vare sig boett, vridring eller länk" ;-)
Då kan vi gå till RobE tillsammans så får du välja valfri ny stålsub och så får jag din röding=) Sen får du en utskällning av mig för att du gjort en dålig affär.
Byt glas då och spar det gamla?Nu är den inlämnad hos Rob E. Det blir service, rengörning och ett nytt plexi. De rekommenderade inte att polera plexit, bättre att behålla det som det är för en ev framtida försäljning.
Jepp!Byt glas då och spar det gamla?
Haha ja jävlar du hade skrivit nytt plexi, läste slarvigt
Håller med - vi vill se förvandlingenSkulle även ta fina bilder före, medans och efter rengöring för dokumentation. Sedan slänga upp här som klockporr![]()