Givetvis!Härlig läsning. Och för de som undrar funkar det även med andra modeller än Air-King
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givetvis!Härlig läsning. Och för de som undrar funkar det även med andra modeller än Air-King
Va? Är du en avundsvärd man som Vintage92 som har sin kvinna hängandes här med!?Skön story, men du gör det inte lätt för oss andra.
Va? Är du en avundsvärd man som Vintage92 som har sin kvinna hängandes här med!?
Ja, i det civila är jag faktist chef eller ledare som jag hellre säger. Kan ni i yngre gardet förklara uttrycket Chef eller Shef som det börjat slängas med här en hel del? Ping Donkii, StrawberryFieldsShef! Trevlig läsning!
Ja, i det civila är jag faktist chef eller ledare som jag hellre säger. Kan ni i yngre gardet förklara uttrycket Chef eller Shef som det börjat slängas med här en hel del? Ping Donkii, StrawberryFields
Något positivt hoppas jag verkligen i och med att jag "Gillat" era kommentarer!
Det vara Aquaracer2 som för ett tag sedan skrev till något företag för att få reda på mer om sin klocka som han skrev under brevet med "Shef Skurt". Sen dess har det här på KS blivit "Shef" när jag har skrivit.Ja, i det civila är jag faktist chef eller ledare som jag hellre säger. Kan ni i yngre gardet förklara uttrycket Chef eller Shef som det börjat slängas med här en hel del? Ping Donkii, StrawberryFields
Något positivt hoppas jag verkligen i och med att jag "Gillat" era kommentarer!
Det skall nog bli mera, det finns ett antal klockor kvar!Återigen, tack för bra läsning, Rozzy
Hoppas på en del 3!
Det vara Aquaracer2 som för ett tag sedan skrev till något företag för att få reda på mer om sin klocka som han skrev under brevet med "Shef Skurt". Sen dess har det här på KS blivit "Shef" när jag har skrivit.
Vem vill vara chef när man kan vara shef?
shefJag använde ordet chef rätt mycket för att beskriva bra saker. En dag ville jag använda ordet på mig själv då jag var nöjd med något. Istället använde jag "shef". När Spencer sedan frågade varför jag valde att stava det på det sättet så motiverade jag detta med: "vem är jag att kalla mig själv för chef?" och sedan dess är det ett vedertaget begrepp... anser några...