• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min frus klockor, som jag givit henne. Del 2. Rolex Air King

acce1999

Patek
2-Faktor
Känner igen upplägget. I mitt fall blev det en sprillans DJ av den traditionella sorten till den nyblivna mamman till vår äldsta dotter (då första)... Som nu är tonåring... Jo, det var känslosamt det också. Kanske ännu mer tack vare just dottern. Som tur är har jag fått fler döttrar... :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härlig läsning Rozzy och trevligt att du delar med dig från the real world. Känns skönt att det kommit en till på forumet som delar på den bördan, jag ser framemot mer :cigar:
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Ja, i det civila är jag faktist chef eller ledare som jag hellre säger. Kan ni i yngre gardet förklara uttrycket Chef eller Shef som det börjat slängas med här en hel del? Ping Donkii, StrawberryFields
Något positivt hoppas jag verkligen i och med att jag "Gillat" era kommentarer!
Det vara Aquaracer2 som för ett tag sedan skrev till något företag för att få reda på mer om sin klocka som han skrev under brevet med "Shef Skurt". Sen dess har det här på KS blivit "Shef" när jag har skrivit.
Vem vill vara chef när man kan vara shef?
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Det vara Aquaracer2 som för ett tag sedan skrev till något företag för att få reda på mer om sin klocka som han skrev under brevet med "Shef Skurt". Sen dess har det här på KS blivit "Shef" när jag har skrivit.
Vem vill vara chef när man kan vara shef?


Jag använde ordet chef rätt mycket för att beskriva bra saker. En dag ville jag använda ordet på mig själv då jag var nöjd med något. Istället använde jag "shef". När Spencer sedan frågade varför jag valde att stava det på det sättet så motiverade jag detta med: "vem är jag att kalla mig själv för chef?" och sedan dess är det ett vedertaget begrepp... anser några...
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag använde ordet chef rätt mycket för att beskriva bra saker. En dag ville jag använda ordet på mig själv då jag var nöjd med något. Istället använde jag "shef". När Spencer sedan frågade varför jag valde att stava det på det sättet så motiverade jag detta med: "vem är jag att kalla mig själv för chef?" och sedan dess är det ett vedertaget begrepp... anser några...
shef
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Fint! Min kvinna ska ha en rolex:) troligtvist innan jag har en egen också. DJ eller air king blir det. Blev mer sugen på air king nu faktiskt. Mycket fin klocka!
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Ska bli spännande å se hur många delar denna serie har :)

Köpte också en Rolle till frugan

image.jpg
 

ANkk

Cartier
Riktigt bra läsning (!) Det får en att tänka på sin egen situation med min sambo och det som väntar i framtiden.

tillbaka till jobbet och mer programmering nu :/
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Tack för bra läsning!:)
Det är nästan så att jag blir tårögd, för du skriver så bra.

Själv håller jag helt med dig om dina tips. Jag har ungefär snarlika upplevelser, så det kanske är därför man blir lite extra berörd, TACK!:)
 
Topp