• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt 3000:de inlägg

Philippe Stern?

  • Idiot

    Röster: 41 19.3%
  • Legend

    Röster: 113 53.3%
  • Who?

    Röster: 58 27.4%

  • Totala väljare
    212
  • Enkät stängd .

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Forumpersonlighet, ordet doftar sent 90-tal. Många på KS gillar inte Phille för att han uppfattas som bekräftelse - och konfliktsökande.... Det raka och plumpa sätt han anför i diskussioner stör sig nog många också på. Jag har inget emot det sistnämnda dock.
Jag tror, precis som många ändrar temperament när dom sätter sig bakom ratten till en bil, så förändras eller förställer man sig när man sitter bakom ett tangentbord på ett forum.
Phille är säkert en skön snubbe ute i verkligheten, men fan att han får mitt like.
Men är ju exakt detta jag menar. I alla fall enligt mig, så ser jag alltid en ironisk/satirisk känsla bakom de "hårda" inläggen från @Philippe Stern

Jag tycker bara det är skönt och förstår inte hur man kan ta illa upp.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Vad har beloppet för betydelse när 1 kr är ett steg åt rätt riktning för att ta kål på den här äckliga sjukdomen.
Helt rätt. Makalöst hur folk gång på gång orkar gnälla på Stern när syftet i slutändan är gott. Om det nu skulle vara så att era teorier om Sterns bekräftelsebehov stämmer; so the fuck what? Orka gnälla varannan gång han skriver något. Här åker pengar till BCF, punkt. Finns alldeles för många hobbypsykologer här som bitvis har för lite att göra; annars hade de nyttjat ignore-funktionen i mycket större utsträckning..
 
P

Philippe Stern

Guest
Insamlingen avslutad. Jag sätter in 250 kr. Sen har @Sjobedan lovat stt bidra med samma summa. Bra där! Så 500 kronor blev det till BCF pga av denna lilla aktivitet. Många bäckar små...

image.png
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Visst kan man förändras. I tidernas begynnelse, här på KS, så hatade Fille "likes", nu går han med håven efter dem.
 

ruchac

Omega
Jag tänker varken idiotförklara dig eller hylla dig som en legend Phille. Men jag kan konstatera
att du fyller en funktion på forumet med din underbart satiriska humor, på ett forum som
annars är väl allvarligt för det mesta, med många forummedlemmar som har noll självdistans.
Och som många påstår; du är bekräftelsesökande och vill ha uppmärksamhet?
På ett eller annat sätt är väl de flesta här på forumet det eller hur?
Alla som visar upp sina dyra klockor endast, men utan att tillföra någon information av värde
för andra egentligen, mer än att vi får se bilder på klockorna, förtäckt skryt skulle jag vilja
kalla det. Också en form av behov av bekräftelse.
Keep up the good work Phillippe Stern!!!
 
P

Philippe Stern

Guest
WTF!? Var fan har alla mina högkvalitativa inlägg tagit vägen? Jag hade 3000 i april. Nu har jag lägre.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp