• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Modda Omega seamaster 2255.80

Gjorde denna modd på en 2231.80.00 titan. Gillade det men det var ingen enkel sak att få utförd. Omega AD ville icke då det ej var orginal till den ref med blå ring.
Så om du inte gör det själv, vilket jag inte vågade, så får du leta efter en oberoende urmakare som är villig att ta sig an det.
e9unenub.jpg
 
Tycker det ser bättre ut på den senaste laddningen Photoshoppade bilder, men jag tycker nog den moddlösning med blå bezel som finns till salu just nu är stråt vassare. Iofs ren smaksak och du verkar ju vara inställd på blåsvart, så kör!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Tycker det ser bättre ut på den senaste laddningen Photoshoppade bilder, men jag tycker nog den moddlösning med blå bezel som finns till salu just nu är stråt vassare. Iofs ren smaksak och du verkar ju vara inställd på blåsvart, så kör!

Egentligen handlar det mest om att den svarta ringen har rätt fontän medansvar den blåa har rött färg:angel:

Fortfarande lite kluven
 
Topp