• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MoHaha

Ny affär med @MoHaha och allt är ju världsklass precis som alltid. Ett rent nöje att göra affärer med den här mannen. Rekommenderas oerhört starkt!

Precis köpt min första automatiskt klocka (Seiko SARX055) av Morten. Mycket bra affär, trevlig säljare som bjöd på kaffe och en titt i klocklådan. Känns verkligen som en Good Guy!

Sålde precis en Nethuns Lava till Morten. Trevlig kommunikation rakt igenom. Snabb och smidig affär. Good Guy i min bok!!

Sålt en klocka till @MoHaha. Bra kommunikation och snabb betalning. En trevlig upplevelse och en smidig försäljning. Rekommenderar denna Goodguy!

Köpt en vintage av denne herre, snabb, rak och ärlig kommunikation. Han var dessutom så trevlig att han erbjöd mig att skicka tillbaka klockan om den inte var som jag tänkt. 100% GG! 5/5 fjordar! 😊

Har sålt ännu en pjäs till denna klockbroder @MoHaha .
Smidigt som vanligt och rekommenderas varmt av mig både som köpare och säljare 👍

Återigen en affär med @MoHaha och precis som vanligt är allt superbra, från början till slut. En ynnest att få göra affärer med den gode Herrn och jag kan verkligen rekommendera denne till 100% GG! :)

Handlat ånyo av bäste @MoHaha ! En super Zelos i rätt skick med alla grejer, snabbt, smidigt och mycket prisvärt. Absolut 110%GG ❤️

Återigen gjort affärer med bäste @MoHaha Denna gång bytt/köpt en ljuvlig Hammerhead i orange. Otroligt snabbt levererat och trevligt snack som alltid. 110% hyvens grabb! 😘

Sålt en Aquadive till eminente herr mohaha. Trevligt från start till mål, som vanligt. En mycket trevlig och pålitlig karl helt enkelt :)

Jag har gjort flera affärer med den norska vegokungen a.k.a. @MoHaha.
Det är alltid till belåtenhet och affärer med denna förträffliga medlem rekommenderas å det starkast!
150 % GG!

Återigen handlat av bäste butik @MoHaha på distans. Här handlar och säljer du säkert, snabbt och smidigt!
Betyg: 110 🇳🇴 🐏! 😘😘😘

Tillbaka
Topp