• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
image.jpeg

Ska vi försöka fixa ett gruppköp på SRP :heart:PADI imorgon eller????!

Räkna in mig om det blir ett gruppköp!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Några till...

Mycket bra faktiskt. Och i sammanhanget ett ok pris. 19.900 EUR typ.
Är nästan säker på att Jesper på TH påstod att deras tourbillon skulle kosta under 100k. Kanske var en annan modell? Har ni sett något?

@par det var han från TH som var hos Engströms. Sa han inte det? TH är grymma och vi släpper en tourbillon för under 100k
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Är nästan säker på att Jesper på TH påstod att deras tourbillon skulle kosta under 100k. Kanske var en annan modell? Har ni sett något?

@par det var han från TH som var hos Engströms. Sa han inte det? TH är grymma och vi släpper en tourbillon för under 100k

Enl tidigare upg kommer den icke limiterade tourbyn ligga 15'€ och Phantom 19'€ (har jag för mig)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Hur pass mycket dricka trycker de i en under en dag på mässan?

Kan man lägga pre-orders på plats lr får man snällt vänta tills dess att man kommer hem och besöka lokal AD?
Nej inga pre-orders, mässan är huvudsakligen en fackmässa, däremot så lägger ADs beställningar ja eller säger hur många dom helst vill ha...
 

Hugii

Audemars
Ser fram emot dagen....

Nu när jag tittar på TH....får mer å mer hublot-vibbar :) .. Kul med Monza (igen å igen)...

Tack för alla bilder.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

Ang PADI: Vill ni veta mer om modellen så är det lätt att googla fram. Klockan är ett samarbete med PADI (dykcertprganisation), den är inte limiterad men "begränsad" (tillverkas i en liten volym/år). Oklart hur de kommer begränsa tillgången.
Pris: Oklart men ni har ju en indikation. Blir priset typ 6000kr (vilket det inte kommer bli) så backar vi ett evetuellt gruppköp.

Vi vet inte om det går att lösa men det vore ju riktigt roligt om det gick.
Är du säker på att du vill ha en? Dra ett PM till mig som heter något med PADI.

Edit: Gammal info, se nästa inlägg om PADI.
 
Senast ändrad:
Topp