Ska vi försöka fixa ett gruppköp på SRP PADI imorgon eller????!
Räkna in mig om det blir ett gruppköp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nästan säker på att Jesper på TH påstod att deras tourbillon skulle kosta under 100k. Kanske var en annan modell? Har ni sett något?Några till...
Mycket bra faktiskt. Och i sammanhanget ett ok pris. 19.900 EUR typ.
Här finns ett intresse!
Är nästan säker på att Jesper på TH påstod att deras tourbillon skulle kosta under 100k. Kanske var en annan modell? Har ni sett något?
@par det var han från TH som var hos Engströms. Sa han inte det? TH är grymma och vi släpper en tourbillon för under 100k
Nej inga pre-orders, mässan är huvudsakligen en fackmässa, däremot så lägger ADs beställningar ja eller säger hur många dom helst vill ha...Hur pass mycket dricka trycker de i en under en dag på mässan?
Kan man lägga pre-orders på plats lr får man snällt vänta tills dess att man kommer hem och besöka lokal AD?
Jag är på!!
Mini-Mudmaster? Det låter riktigt intressant. Har du någon ref?Sweet! Ser gärna bilder på nya Gulfmastern GWN-Q1000 om ni får möjlighet... och förstås nya Frogman + Mini-Mudmaster.
Lär nog bli veckans bästa tråd på KS detta. Kudos!
Beror på hur törstig man ärHur pass mycket dricka trycker de i en under en dag på mässan?
Vi kollar hur många som är intresserade och skickar fram Svante att lägga ordern.Berätta mer!
Tycker ni kan hänga en del hos Tag idag också då.Vi kollar hur många som är intresserade och skickar fram Svante att lägga ordern.
Sen så förhandlar vi slutpris för gruppen med Svante senare ikväll, mycket senare
Har ni dragit i sär sängarna? Blev @yonsson för närgången?Sol här.
Mer nytt från TAG:
Inte dåliga klockor i det gänget!Några ytligt bekanta (kompisar på facebook) kineser från Singapore:
Hehe där ligger han i fosterställning! Peta på honom..Sol här.
Tyckte inte den där såg så dum ut, tänkte skriva "självklart". Men 12000? Jag kan tänka mig en fjärdedel.Så, finns efterfrågan?
Vi kollar hur många som är intresserade och skickar fram Svante att lägga ordern.
Sen så förhandlar vi slutpris för gruppen med Svante senare ikväll, mycket senare
Cool!Bra presang från Tag. Mycket passande 4000mAh power pack.