Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SEIKO PADI-beställning full! Stop stop.
Tycker priset är kanon med tanke på att dom även bjuder på frakten!Borde ni inte kunna ordna en ännu bättre rabatt på klockorna nu när ni är så pass många?
Förstå mig rätt, jag har inte bokat någon. Tänkte mest för alla som beställt
Är det Jönsson till vänster i bild? Ser bra ut @yonsson ☺Sinn var grymt bra. Tack till Tim!
@ERIKSON URHANDEL, dags att ta hem 6099:an, sitter utmärkt på en 19cm arm
Mycket vacker. Den lär väl ryka från hyllorna snabbare än vad jag hinner hala fram kortet...
Guld: 55 exemplar, tyskt urverk exklusivt för Sinn.
Jag är beredd att erbjuda fritt boende, upplevelser och rekreation och du funderar på att ta en vecka ledigt i AsienFår väl ta ledigt en vecka efter Basel för att återskaffa batterierna, läsa tråden och rodda PADI + giveaways.
Sinn var grymt bra. Tack till Tim!
@ERIKSON URHANDEL, dags att ta hem 6099:an, sitter utmärkt på en 19cm arm
Du passar väldigt bra i så kort hår @yonssonÄr det Jönsson till vänster i bild? Ser bra ut @yonsson ☺
Ställ dig i kö. Jag och @Carolin är först på tur. @Fujoor efter dig.Jag är beredd att erbjuda fritt boende, upplevelser och rekreation och du funderar på att ta en vecka ledigt i Asien
Edit. Som tack för det eminenta resereportaget och rapporteringen.
Edit 2. Ok, om @Molle tänkte göra samma så så gäller dealen för honom med
På att ta del av mitt erbjudande eller göra en gruppresa till Nordkorea?Ställ dig i kö. Jag och @Carolin är först på tur.
Tänkte på Yonsson. En gruppresa till DPRK är dock ALDRIG fel. Annyeoung!På att ta del av mitt erbjudande eller göra en gruppresa till Nordkorea?
Ingår tyvärr tvångsklippning a la Kim vid gränsen. Men jag har hört från säkra källor att det är nya kommande modefrisyren i väst så vi kommer vara trendsetters.Grupp resa! Det ryktas att Kim har en bra samling
Kina? ☺Done deal!
Teaser: Vasen i bakgrunden är från destinationen.
då får jag börja odla så att det finns något att klippa av vid gränsenIngår tyvärr tvpngsklippning a la Kim vid gränsen. Men jag har hört från säkra källor att det är nya kommande modefrisyren i väst så vi kommer vara trendsetters.
Har du skägg så funkar det att frisera det meddå får jag börja odla så att det finns något att klippa av vid gränsen
Inte det hellerHar du skägg så funkar det att frisera det med
Nej från Nordkorea.Kina? ☺
Tyvärr är det mörkt ute så jag kan inte ta en livebild men denna är från ett tag sen
Har du bra wi-fi?Jag är beredd att erbjuda fritt boende, upplevelser och rekreation och du funderar på att ta en vecka ledigt i Asien
Edit. Som tack för det eminenta resereportaget och rapporteringen.
Edit 2. Ok, om @Molle tänkte göra samma så så gäller dealen för honom med
Älskar verkligen kronograferna!GS keramik