Bokat med CTZ nu till imorgonbitti.den sista vita!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bokat med CTZ nu till imorgonbitti.den sista vita!
Grym bild på @yonssonLägger några IG-bilder här också.
Varning....
Galante coming...
Hmm det var annorlunda och kul. Måste smältas men tummen upp från mig så länge.Lite Citizen
Katastrofala fotomöjligheter utan bokning, då blir det fult. Blir mer och bättre bilder imorgon.Hmm det var annorlunda och kul. Måste smältas men tummen upp från mig så länge.
Tusan oxå skitungar o fylla år på fel dag, man hinner lixom inte med det viktiga i livet, slänger upp en wrist ändå på MayakalendernOk, om du vill ha en GS-katalog så bör du lägga upp ett dagsfärskt handledsskott på en Seiko.
10 första får katalog skickat av mig.
Kör hårt!
den sista vita!
Snacka om fullträff med banden. 10/10 på blombandet.GS keramik
Jag diggade den även om den är lite svår.Den vita, no 2 från toppen. Hur tänkte man där? Plastic fantastic?
Mja den var kanske inte så hetDen vita, no 2 från toppen. Hur tänkte man där? Plastic fantastic?
2600 usdKolla noga in nya platta citizenen. Är sugen på priser etc.
Grym tråd!
Kan inte få nog av de där. Mässans höjdpunkt.
Mer keramisk GS.
Inte illa!!! Hoppas han får med den hem.
Stora grejer på g! Molle först i världen med bra bilder på denna!!! Kolla hans insta. 68molle