Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1!Ge mig mer! Om ni kan ta cirka 200 wristshots från olika vinklar på den nya lilla tudorn så vore jag tacksam
75ex så du kanske måste vara snabb och så var det pengarna, 190,000:- så är den dinVill haaaaaa
Spännande med blåtand, vet du vad dess funktion är?Casio Edifice EBQ600. Grym glob.
Ny Frogmaster, djupmätare, kolfiberband. Kommer tydligen inte till EU eftersom Casio inte tror efterfrågan finns. Pris: 12000kr.
Så, finns efterfrågan?
Ja, du finns ju i EU
Ny Frogmaster, djupmätare, kolfiberband. Kommer tydligen inte till EU eftersom Casio inte tror efterfrågan finns. Pris: 12000kr.
Så, finns efterfrågan?
Tvek, tuff konkurrens i den prisklassen
Så, finns efterfrågan?
Han ni se storleken på Casion?Casio Edifice EQB600. Grym glob.
Now we talking! Är det samma blåtands funktioner som på hennes systrar?Casio Edifice EQB600. Grym glob.
Oceanus hehe.. Torr humor, jag vet..Gulfman
Frogman
Oceanus
Rescue Gulfmaster och Mudmaster.
Himla snygg den var med rött band.
Rescue Gulfmaster och Mudmaster.
Ruggigt läckra. Vore bra att varva vulgo Hubben med.
Arnold and son
Angelus U40
Pictures or i didnt happenStod för länge och pratade med klockfolk, så tiden bada flög iväg.
Om man enbart har 1-2 möten så räcker en dag mer än väl. Lyckades traska runt pretty much överallt.
Palace-hallen var tveklöst roligast. Helt sjuka skapelser.