Han är inte bara "skaparen" utan även "säljaren"![]()
![]()
Ibe kladdade på min nattbeater så nu behöver jag nog köpa en GShock till.![]()
![Cigar :cigar: :cigar:](/styles/baisik/xenforo/smilies/cigar.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han är inte bara "skaparen" utan även "säljaren"![]()
![]()
Det där är ju riktigt coolt.![]()
![]()
Saknas bara GMT...Trevlig rackare![]()
Lär väl härmed blivit den definitiva keepern i samlingen?![]()
![]()
Kniven är rätt i alla fall..![]()
Har 2st såna här. De första 2 personerna som postar bild på en Victorinoxkniv & en Victorinoxklocka vinner dessa. Färskt foto gäller givetvis.
Såklart!Lär väl härmed blivit den definitiva keepern i samlingen?![]()
Ligger lite live på mitt insta från hans snack.![]()
![]()
Nu ska vi snacka med Bashear
![]()
Har 2st såna här. De första 2 personerna som postar bild på en Victorinoxkniv & en Victorinoxklocka vinner dessa. Färskt foto gäller givetvis.
![]()
Äntligen! Har sett fram emot Oris. Var nära på att köpa en 65 Diver men valde att avvakta för att se vad som släpps på Basel
Grattis! PMa vad ni vann och adress till mig så skickar jag om nån vecka eller så.
1983
10 bar vatten. 10 meters fall tålighet samt 10 års batterier.
3 synk är radio, blåtand gps
![]()
FY fan vilken trevlig giveaway, varför ända in i fan har inte jag tre g-shocks??![]()
![]()
![]()
![]()
Vår nya bästis Mr Ibe, skaparen av GShock, har signat en klocka åt oss vilken Casio Nordic låter oss ”lotta ut”. Stort tack för det!
Vill du vinna årets bästa giveaway så gör du följande
Fotografera minst 3st G-Shocks OCH svara på frågorna:
När skapades G-Shock?
Vad betyder ”tripple 10”?
Vad innebär tripple Time sync.
![]()
Stort grattis!1983
10 bar vatten. 10 meters fall tålighet samt 10 års batterier.
3 synk är radio, blåtand gps
![]()
ÄNTLIGEN kom alla mina g-shock skills till nytta!! Jag känner mig som en superhjälte!Stort grattis!
Grattis! Superhjälte med tanke på hastigheten dessutom, var det under 2 minuter?ÄNTLIGEN kom alla mina g-shock skills till nytta!! Jag känner mig som en superhjälte!![]()