Simon.x
Silver
<----- Den med skortan utanför

//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
<----- Den med skortan utanför
Grymt snabb och grymt värdig vinnare! Stort grattis! Du får posta många fina bilder i vanlig ordning när du väl får klockan!ÄNTLIGEN kom alla mina g-shock skills till nytta!! Jag känner mig som en superhjälte!![]()
Eller var det något ur bratte-baren? chronomat cobbler, navitimer paloma, superocean martinez...
Jajemensan! Du har chansen att vinna obegränsade mängder vätska. Levereras direkt ur din kran hemma.Är det en tävling, förresten?
ÄNTLIGEN kom alla mina g-shock skills till nytta!! Jag känner mig som en superhjälte!![]()
Vad tyckte ni om SBGH267? Bra IRL? På vissa bilder ser den grym ut, på andra så ser den sådär ut. GS kan ju vara lite svårfotade ibland.![]()
![]()
SBGH267
![]()
![]()
![]()
SLA019
GRYM!Vad tyckte ni om SBGH267? Bra IRL? På vissa bilder ser den grym ut, på andra så ser den sådär ut. GS kan ju vara lite svårfotade ibland.
G-SHOCK-kungen! Välförtjänt. Stort grattis.ÄNTLIGEN kom alla mina g-shock skills till nytta!! Jag känner mig som en superhjälte!![]()
Är helt övertygad om att den tonfisken hade gjort sig på min vänsterarm![]()
![]()
![]()
![]()
SLA025
![]()
![]()
SLA019
![]()
![]()
![]()
Tuna time!
Härligt!Jajemensan! Du har chansen att vinna obegränsade mängder vätska. Levereras direkt ur din kran hemma.![]()
Ouch, vilken killer! Ursnygg tavla och helrätt färgkombo i lagom dos (blått och guld), helsnygg!
Gruppköp
Jaa, kanske kan vi skrapa ihop 1500 st...Gruppköp?
Gruppköp?
Perfekta gruppköpet!! Nog är vi väl fler än 1500 GS-galningar på KS?Jaa, kanske kan vi skrapa ihop 1500 st...( SBGH267 begr. till 1500 st)...och få "nice price", not
.
Jäkligt läcker. Pris ca. 6300 USD.
Ett GS gruppköp hade varit skoj, och sen en GS GTG direkt efter.Absolut!!
Jupp en knasig variant av Autavia. Finns mer info i Basel-tråden på Calibre11Vad är det här egentligen? Autavia utan krono? Finns inte på TH:s hemsida, hittar inget nånstans på nätet. KS exclusive...?
Absolut på! Vi kör!Ett GS gruppköp hade varit skoj, och sen en GS GTG direkt efter.
Jag är på!
Meetoo! GS nästa KS-klocka?Absolut på! Vi kör!
Myyyy6cket bra!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SLA025
![]()
![]()
SLA019
![]()
![]()
![]()
Tuna time!
Jag har alltid känt att jag har en speciell connection till Kikuo, jag tror han också kände det ... på något telepatiskt vis!Den är @Fujoor värd att ta hem. Känns som den vinsten betyder mer för honom än dom flesta andraden är du värd!
![]()
Den var fin!Blir lite köpsugen faktiskt...
Jag tycker lite synd om Mr Ibe. Det verkar som att han är så intimt förknippad med G-Shocks att han aldrig får bära några andra klockor. Stackarn.
Du ÄR en superhjälte. Jag har alltid misstänkt att du är Flash!
![]()
Haha, sjukt bra jobbat! GRATTIS!
Grymt snabb och grymt värdig vinnare! Stort grattis! Du får posta många fina bilder i vanlig ordning när du väl får klockan!
Du är en superhjälte. Grattis!
Jag har alltid känt att jag har en speciell connection till Kikuo, jag tror han också kände det ... på något telepatiskt vis!
SjälvklartMåste ju få skryta lite.
Tack grabbar!Känns som att jag vunnit på oscarsgalan.
Whats up with datumcentreringen?