• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2018

Simon.x

Rolex
Gissa @yonsson s:
20180323_182624.jpg
<----- Den med skortan utanför :hilarious: Snart på #metoo ^^ :eek:
//Simon
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Den är @Fujoor värd att ta hem. Känns som den vinsten betyder mer för honom än dom flesta andra ;) den är du värd! :)
Jag har alltid känt att jag har en speciell connection till Kikuo, jag tror han också kände det ... på något telepatiskt vis! :rolleyes:

Den var fin!:) Blir lite köpsugen faktiskt...
Jag tycker lite synd om Mr Ibe. Det verkar som att han är så intimt förknippad med G-Shocks att han aldrig får bära några andra klockor. Stackarn. :D


Du ÄR en superhjälte. Jag har alltid misstänkt att du är Flash!;)
latest

Haha, sjukt bra jobbat! GRATTIS!

Grymt snabb och grymt värdig vinnare! Stort grattis! Du får posta många fina bilder i vanlig ordning när du väl får klockan!

Självklart ;) Måste ju få skryta lite.

Du är en superhjälte. Grattis!

Tack grabbar! :cigar: Känns som att jag vunnit på oscarsgalan.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag har alltid känt att jag har en speciell connection till Kikuo, jag tror han också kände det ... på något telepatiskt vis! :rolleyes:







Självklart ;) Måste ju få skryta lite.



Tack grabbar! :cigar: Känns som att jag vunnit på oscarsgalan.

Herregud vad många sidor jag har att läsa ikapp. Blev ofrivilligt afk idag så jag hoppas inte att Sinn-besöket redan har varit.

Har i alla fall lyckats snappa upp att du tog hem G-shock Ibe Edition, och jag sällar mig till hyllningskörerna och konstaterar att den har hittat hem till precis rätt handled :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Kommer ni ha något möte med rolex? Jag orkar verkligen inte gå igenom 18 sidor tyvärr, så det kanske är avhandlat. Önskar och hoppas således att ni får klämma och fota nya ädelstensSmurfen isåfall.
 
Topp