• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle & Yonsson Baselworld 2017

Med magarna fulla av schnitzel och Weißbier säger vi godnatt någonstans vid den tyska gränsen. Behöver ju vara utvilad till imorgon.
20170322_221144.jpg

Senast ändrad:
Kan ni inte bumpa er tråd från 2016? Kul o läsa i efterhand. Kommer inte ihåg vad den hette.

• Like
Reactions: JLW
IMG_2491.JPG
IMG_2489.JPG
IMG_2490.JPG
IMG_2492.JPG
IMG_2493.JPG

Sinn öser på med massa nya modeller.

Jag har en ny fråga att addera till min redan digra lista :) Det skulle vara kul om du kunde titta lite närmre på konstruktionen på Ezm12´s bandinfästning och om det går att ta några fina kort. Det ska ju gå att byta band helt utan verktyg. Är det något som endast fungerar med det caset eller kan vi förvänta oss att det kommer att tillämpas även på andra boetter framöver?

IMG_2497.JPG
IMG_2501.JPG
IMG_2499.JPG
IMG_2500.JPG
IMG_2498.JPG

Zenith lanserar (som de utlovade förra året att de skulle) en 1/100 kronograf, som jag förstår det så ska det vara ett urverk som kan användas i massproduktion, alltså inte enbart som en LE i små kvaliteter.

Årets höjdpunkt! Sjuuuuuukt spännande! Synd att man sitter i möte hela förmiddagen och missar livesändningen bara...
Men helgen kommer gå till att spela Mass Effect: Andromeda, så kommer ha koll på reportagen då! Och giveaways! Kan man paxa nåt från Seiko/GS redan nu? :D

Tillbaka
Topp