Nero13
Silver
Yes såg på insta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes såg på insta
Såg en bild nyss där den såg skrämmande tjock/fet/stor utDela gärna med er om era intryck av Autavian![]()
Jepp
Har vi träffat SEIKO än?Inga seiko giveaways =(?
Kommer om några minuter.Dela gärna med er om era intryck av Autavian![]()
42 och 46 så samma som innan välVet ni om det är någon storleksskillnad på nya Superocean Heritage modellerna?
Ingen aning, länkades det inte lite seikos tidigarei tråden? xDHar vi träffat SEIKO än?
Kommer om några minuter.
Bara produktbilder på SEIKO hittills, inget live.Ingen aning, länkades det inte lite seikos tidigarei tråden? xD
När skall ni hänga ut med seiko? då?Bara produktbilder på SEIKO hittills, inget live.
Häng med i tråden så kommer du märka.När skall ni hänga ut med seiko? då?
Kolla in denna @Urkvinnan![]()
35mm dam Aquaracer.
Haha sjukt olika ju, lite färg på en visare som är lik!Jag vet inte, just den modellen påminde lite om explorern med tanke på färgerna.![]()
Vit tavla och en orange visare. Total ripoff.
Ja kalla mig tokig men det var nog nån annan modell där som kändes som den var mer lik en annan föregångare. Kan inte riktigt sätta mitt finger på vilken det kan ha varit.....Haha sjukt olika ju, lite färg på en visare som är lik!![]()
HahahahaSkönt att de uppdaterat klockvärldens fulaste mainstream-länk utan att göra den snyggare. Konsekvent gött.
Fram med varenda jävla cocktail fyfan vad det pirrar i byxornaDet kommer du märka.
![]()
35mm dam Aquaracer.
Kolla in denna @Urkvinnan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Presage cocktail time 2017.