P
Philippe Stern
Guest
Blir inte klok på deras hemsida. Särskilt Uppsalasortiment. Wtf!? De har väl Rolex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra. Då kanske de är värda att få ett besök av mig.Ja de har Rolex. Jag var där för några månader sedan, lite av en slump, och blev bra bemött.
Bra. Då kanske de är värda att få ett besök av mig.
HELVETE!!!![]()
Ursäkta mig men... Det där var i alla fall lite kul..! Inte för dig såklartHELVETE!!!![]()
HELVETE!!!![]()
Bio kl 1315. Inget annat. Bara jag och tiggare ute. Ur o Penn öppna. Jiiho!Ursäkta mig men... Det där var i alla fall lite kul..! Inte för dig såklart
Annars tycker jag de varit trevliga och hjälpsamma de gånger jag varit där.
Du har annat att göra i Uppsala hoppas jag?
Jag tycker att vi har mycket tiggare i Stockholm. Men vi ligger i lä mot Uppsala.Modigt att låna ut din mobil så att du kunde bli fotad. Hade jag aldrig vågat.
Jag kommer aldrig besöka dem igen. ALDRIG!!! Skitaffär. Skitstad. En jävla håla mitt på en potatisåker.Jävla oflyt, @Philippe Stern
Jag hade gärna sett lite bilder därifrån!
Du har väl en hel del vida slätter i närheten där du kan sätta Hero på bete!Jag kommer aldrig besöka dem igen. ALDRIG!!! Skitaffär. Skitstad. En jävla håla mitt på en potatisåker.
Ha ha haModigt att låna ut din mobil så att du kunde bli fotad. Hade jag aldrig vågat.
Hur fan kan man skriva Stängt och sen Välkommen under? #idioterHELVETE!!!![]()
Just nu känns det som en utmärkt idé. Fastän jag är nykter. Men jag tror de är upptagna med att gå på bio och dricka champagne.På måndag går du till Rob och köper en Day Date 40mm som kompensation till dig själv!!!!!
Det är för att det är trendigt att vara "godhjärtad" som student.Jag tycker att vi har mycket tiggare i Stockholm. Men vi ligger i lä mot Uppsala.
Jag är grymt otrendig. Nu. Då. Alltid.Det är för att det är trendigt att vara "godhjärtad" som student.