• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MrRolex

Köpt klocka denna gång ifrån herrn, trevlig och smidig att ha göra med.
Bjöd på kaffe och en trevlig klocksnack hos honom.
Nu när man vid två tillfällen haft med honom att göra (försäljning och köp) så antar att det blir 200% Goodguy? ;)
5452FB91-A61E-4AC7-86D3-E14D613235DD.jpeg

Köpte en Rolex av denna trevliga kille!

Tydlig och ärlig info om klockan, snabb kommunikation och snabb och smidig affär! Utöver det ett väldigt trevligt samtal.

100% GG, gör gärna fler affärer med MrRolex :)

Köpte en Rolex av @MrRolex, klockan motsvarade helt klart förväntningarna och kommunikationen var mycket bra. F2F affär och mycket trevligt bemötande, jag gör gärna affärer med denna herre igen. 100% Goodguy!

Sålt en Rolex box på distans. Smidig affär med snabb betalning.

Igår gjorde jag min första affär med @MrRolex. Jag kan inte annat än att hålla med alla andra som tycker att det har gått smärtfritt. Väldigt trevlig och tillmötesgående, snabb och smidig affär. Har på känn att vi kommer göra fler affärer i framtiden.

@MrRolex Förmedlade en Breitling till mig.
Mycket vänlig och tillmötesgående över PM och efter lite snack så Swishade jag iväg förskottsbetalning,
han körde sedan och hämtade klockan, packade den(mycket välpaketerat dessutom) samt postade sedan klockan till mig!
Skulle inte tveka på att göra affärer med honom igen, helt klart en goodguy :)

Sålde en 200'+ klocka till @MrRolex, på distans dessutom. Det kunde inte ha gått smidigare och snabbare. Jag hoppas att du kommer bli nöjd med klockan och hoppas att vi får göra fler affärer i framtiden.

Köpt en Klocka i 200k+ klassen utav Mr Rolex.
Väldigt seriös, trevlig och pålitlig säljare.
Kommer garanterat göra fler affärer med honom. :)
Rekomemderas varmt.

Köpte en fin klocka via korrespondens av denna herre och det gick helt otroligt smidigt, trevlig kommunikation, snabbt skickat och mycket fin klocka.
Tack!

138% Goodguy!!!

Köpt en Omega Seamaster utav @MrRolex. Kändes hur tryggt och smidigt som helst. Han erbjöd sig till och med att försöka fixa ett bra pris för polering.

Jättenöjd med både affären och klockan, kan absolut rekommendera! 10/10

Köpt Omega PO av @MrRolex
Snabba svar, klockan i beskrivet skick om inte till och med bättre, skickad samma dag och väldigt bra paketerad.
Precis så smidig man kan önska sig, gör gärna fler affärer i framtiden!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp