• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MrRolex

Köpte en rolex av Johan på distans. Efter ett telesamtal med klocksnack så skickades klockan värderat morgonen efter. Klockan var som beskriven och för mig så är MrRolex en solklar GG!

Köpt av @MrRolex i en ytterst trevlig affär. Ärlig, smidig och ytters hjälpsam, kunde inte bli bättre som köpare. Gör mer än gärna affär igen.

Sålt en :rolex: Rolex i 100k + klassen till @MrRolex
Väldigt trevlig, snabb betalning via swish, inga som helst konstigheter.
Hoppas vi gör fler affärer framöver.
100% GG

Jag köpte en gitarr av MrRolex igår. Förutom att det känns bra att återigen få lira på en välljudande gitarr blev det en trevlig affär. Allt var som beskrivet, snacket mkt ärligt och uppriktigt. En 100% goodguy!

Köpte en Speedy av MrRolex. Swishade betalningen och paketet kom swishande snabbt därefter. GG, tack för affären!

Gjort affär med M.R, super trevlig herre som såg till att affären skedde under mycket trygga förhållanden.
Inget trams bara bra upplevelse, märks att det är en gammal i gamet

Sålt en klocka i det dyrare segmentet till MrRolex, väldigt trevlig kontakt och snabb betalning bland dom smidigare affärerna jag gjort!
En guldkille helt enkelt!:)

Tillbaka
Topp