Bra tyngd på denna. Gränsfall vad gäller bredd och grepp. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cybertool 34? Förmodligen min personliga favorit EDC multitool.Bra tyngd på denna. Gränsfall vad gäller bredd och grepp.
![]()
Cybertool 34? Förmodligen min personliga favorit EDC multitool.
Ok, är nog typ samma eller? Nä, i min fanny pack med diverse annat EDCCybertool 32 enligt beskrivningen.
Har du din i fickan?
Hur många hade du nu vid inventeringen?![]()
Squirt Es4, börjar väl också vara en dyrgrip snart...
Ett tjugotal, har sålt bort en del, bland annat de svarta på Tradera för längesedan. Känns som samlingen har rätt storlek nu, behåller mina modeller med någon form av samlar eller bruksvärde. Intresset för Leatherman har dalat ett tag nu, hypade Leatherman Arc kommer jag inte att skaffa...Hur många hade du nu vid inventeringen?![]()
Klockan är riktigt bra!![]()
Squirt Es4, börjar väl också vara en dyrgrip snart...
Ser ut som en Pioneer X
Ser ut som en Pioneer X![]()
Inte för att det spelar någon större roll. Men det känns som att det blir mycket repor på prylarna när de bärs så där?
Inte för att det spelar någon större roll. Men det känns som att det blir mycket repor på prylarna när de bärs så där?
Få se vad slutbudet landar på, 1500 kanske?En Flair
![]()
MULTIVERKTYG / VERKTYG / KNIV LEATHERMAN I SKINN ETUIE
Utropspris: 100 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-02 13:26:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Multiverktyg på Tradera.www.tradera.com
Ska bli riktigt intressantFå se vad slutbudet landar på, 1500 kanske?![]()
Enbart för dig @spammerstakeahike ...
Äldst uppe till vänster. Ingen krok och ingen nål (cirka 1987). Sedan Ingen krok men med nål (före cirka 91). Resten med krok (utan nagelfil = cirka1991- till 1998).
![]()
Samling...
Jag hade en vansinnig tur i en liten sportbutik i en mellanstor svensk stad. Frågade om jag fick kika i Victorinox-skåpet. Nästan bara gamla godingar och för mycket av det fick jag betala priset som stod på kartongerna - då en del modeller inte längre fanns med i systemet. Som de här Scientist... (en modell som går för samma summa fast i dollar på fleabay). Övre raden 1986 till 1991 och nedre 1991 och upp.
![]()
Och annat...
Gammal Champion (pre 1985) och Explorer (pre 1983)
![]()
Det var en bra dag!