• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musikhjälpen 2019 - SEX är inte ett vapen - SLUTAPURTEN av insamlingen! Hjälp för en god sak!

JB_XII

Rolex
Tycker inte vi skall dra på för stora växlar här.
Jag hade faktiskt missat att läsa tråden och att det handlade om en insamling.
Hade det framgått i rubriken hade man kanske uppmärksammat det enklare :)

Bidragit med en liten slant.
För självfallet vill jag som så många andra bidra till en fin sak och än mer i KS eminenta namn. Trevlig helg på er kamrater!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tycker inte vi skall dra på för stora växlar här.
Jag hade faktiskt missat att läsa tråden och att det handlade om en insamling.
Hade det framgått i rubriken hade man kanske uppmärksammat det enklare :)

Bidragit med en liten slant.
För självfallet vill jag som så många andra bidra till en fin sak och än mer i KS eminenta namn. Trevlig helg på er kamrater!
Bra där! @Jeser90 går det att fixa till en rubrik, som hjälper oss att spurta starkt?
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
@theargonaut
AD7EAAB5-128C-4C5D-9179-E3E073103B26.jpeg
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker att ni som missade Janice i buren som kommit tillbaka från sitt uppdrag som resande reporter och sett problemet på plats borde se det, sjukt. Bara sjukt! Det finns att se på SVTplay.

Men en ögonöppnare för det sexuella våldet som både drabbar män, kvinnor och barn i olika läger runt om i världen.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
- Den som skänker mest pengar här i slutet skickar jag ett helt nytt Bergeon 6767f banbytarverktyg.

* Bidraget bör vara rimligt och bestäms av mig.

Annars lottar jag ut det till @ANALOGUE eller @theargonaut

@Leben @yonsson @hook - Kan ni inte snälla klistra denna på första sidan till imorgon när dom kliver ur buren?
Jag klistrade den nu. Men helt ärligt så vet jag inte om det är det bästa...
Nästan så den ”försvinner” bland de andra trådarna i toppen.
Kanske bättre att den bumpas?
 
Topp