Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rött datumSkaffade lite nytt mögel idag.
Citizen Parawater 68-5372
De var en trevlig rackare!Lanco Barracuda 541 bakelite
Oj va fin!Lanco Barracuda 541 bakelite
De var en trevlig rackare!
Ja, tack ska ni ha Lite av en favorit just nu. Ger väldigt mycket mysig karaktär med kombinationen gulnad lysmassa, svart glossy dial och ett bakelitinsert med ordentlig svärta och ett härligt djup.Oj va fin!
Norexa, ett märke som jag inte hittat så mycket information om. Trevlig dock, med en boett som är Aquastar model 60-aktig, och index som tid och fukt ser ut att ha gått hårt åt. Men bäst av allt är loggan på baklocket - en klockförsedd järnhand! Stentufft!
Jag tror att din klocka är en quartz version av Le Jour Seacolt (saxar in lånade bilder från ett franskt forum nedan) - enligt vissa foruminlägg jag läst påstår folk att Le Jour var ”först” med att använda sig av dessa MRP boetter (de gjorde det några år innan Heuer t ex) så coolt att ha en ”första MRP” i kvarts liksomKänner mig väldigt säker vid skrivbordet idag!