Instämmer i hyllningskören, svinfet!Fick hem min Pacman idag. En riktigt mysig pjäs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer i hyllningskören, svinfet!Fick hem min Pacman idag. En riktigt mysig pjäs.
Bravo!Fick hem min Pacman idag. En riktigt mysig pjäs.
Verkligen fin, kollade på dessa för många år sedan, vad är realistiska priser nuförtiden , i skick som din?Fick hem min Pacman idag. En riktigt mysig pjäs.
Väldigt bra. 37 mm?Denna tror jag kvalar in, sjukt kul med lite skavanker att bryta av med mot de moderna sportrollarna
Yes, sjukt bra storlekVäldigt bra. 37 mm?
Oj! SjukBlev lite inspirerad av Marconimotet klocka så kunde ej låta bli denna i dag
Men hallå! Vart klickade du hem den?Fick hem min Pacman idag. En riktigt mysig pjäs.
Väldigt spretig prisbild. Löste i alla fall min för 20 K + prov.Verkligen fin, kollade på dessa för många år sedan, vad är realistiska priser nuförtiden , i skick som din?
Via mindre svenskt auktionshusMen hallå! Vart klickade du hem den?
Wow! Satan så fin!Blev lite inspirerad av Marconimotet klocka så kunde ej låta bli denna i dag
Wow! Satan så fin!
Helt enig. Dock fortfarande kul med den gröna tavlaMen Pacman är ett roligare typsnitt.
Den var riktigt mysig, hur stor är den?
Tack den är 40.5 mm.Den var riktigt mysig, hur stor är den?
Cool! Bra att du behöll den! Jag minns tråden.6105-8110 / 74
Åter efter öm omvårdnad av på forumet känd person (rogart-63). Nu med nytt glas, ompackning av krona, trycktestad och servad. Länken är US President Bracelett. Tack till alla på forumet som övertalade mig att behålla klockan. Jag köpte den ny när jag började min utbildning i försvaret.
Snygg, gärna några wristshot6105-8110 / 74
Åter efter öm omvårdnad av på forumet känd person (rogart-63). Nu med nytt glas, ompackning av krona, trycktestad och servad. Länken är US President Bracelett. Tack till alla på forumet som övertalade mig att behålla klockan. Jag köpte den ny när jag började min utbildning i försvaret.
Kul att du behöll! Fin klocka!6105-8110 / 74
Som sagt. Det har jag er forumdeltagare att tacka för. Tack eriksson850.Kul att du behöll! Fin klocka!
Wow, this ir really something! Shit vad snyggt. Patinering som konst.Kvällsmys i stugan med mögeldykaren
Jag är ett omegafan (och ett Rolex o Tudor-dykarfan) och gillar den, den är cool.