• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nära på att slå till.

svart eller blå?

• Blå

Röster: 72 40.2%
  • Svart

Röster: 71 39.7%
  • Eller ”vågig” tavla som inte finns inne. ,

Röster: 36 20.1%

• Totala väljare
    179

Sjobedan

Silver
Men!

Är lite osäker på mitt val och om priset är rätt.

Har fått möjlighet att köpa nedan klocka oavsett färg för 2560 euro. Helt nya hos AD på Gran Canaria.
BC4E5DFF-7A37-4BEE-80C1-6E51EC4BD155.jpeg
14147003-13EA-4CF9-A92E-004BEE438C75.jpeg

Står lite i valet och kvalet. Svart eller Blå?
Är tavlan platt och tråkig eller en blivande klassiker som barnen får slåss om?

Tyck till och hjälp mig! :)

Utan vågig tavla är den bara en vanlig dykare med länk som alla hatar... :)
Ja länken är ju älska eller hata men man får väl utgå från att TS gillar den. Själv tycker jag den är runner up för citronpris tillsammans med TAGs "link". Tror dock att det är många som också gillar den och den är ju väldigt karaktäristisk.

Jag säger helt klart svart, samt att priset känns riktigt bra med tanke på att det är från AD:)

nya vågiga är i en annan prisklass inte sant? samt nytt verk osv, rätta mig om jag har fel :D..
Står de mellan dessa två är det den svarta! sticker ut lite från de gamla quartzarna

Kan förresten lösa en till om någon skulle vara sugen. Blå, inte svart!

Kanske till och med kan bli ett bättre pris!

Har ägt modellen i båda färgerna och det är inte ett lätt val du står inför. Blått är dock i mitt tycke lite roligare, men om du inte roterar runt bland flera klockor vinner svart i längden. Tips är att Komplettera med ett glidelock till länken. Lycka till!

Men!

Är lite osäker på mitt val och om priset är rätt.

Har fått möjlighet att köpa nedan klocka oavsett färg för 2560 euro. Helt nya hos AD på Gran Canaria.
BC4E5DFF-7A37-4BEE-80C1-6E51EC4BD155.jpeg
14147003-13EA-4CF9-A92E-004BEE438C75.jpeg

Står lite i valet och kvalet. Svart eller Blå?
Är tavlan platt och tråkig eller en blivande klassiker som barnen får slåss om?

Tyck till och hjälp mig! :)
Vad är list i Sverige?

Tillbaka
Topp