• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nära på att slå till.

svart eller blå?

• Blå

Röster: 72 40.2%
  • Svart

Röster: 71 39.7%
  • Eller ”vågig” tavla som inte finns inne. ,

Röster: 36 20.1%

• Totala väljare
    179
10k rabatt är inte dåligt i den prisklassen trots att den är en omega blir nog svårt att få mer här hemma, klipp en svart!

Jag gillade den svarta bäst. Grym klocka! För dryga 25k så plockar man inte ut så mycket bättre saker från AD :) Deras AR är fan magisk dessutom!

FB914660-C3C7-42F5-A50B-8694ED13BDB7.jpeg

Tavlan är dynamisk, så det syns knappt att den är blå ibland. Svart är också snygg, men en klocka med svart tavla är inte svårt att hitta om du senare vill komplettera
C727FB94-760C-4F41-85A0-F80AFC82CCA3.jpeg

Gick aldrig igång på förra generationen med den släta tavlan oavsett färg.
Men det var den klassiska blå med vågtavlan 2541.80.00 som fick mig in i klockträsket en gång för länge sedan.
Nya generationen är i mitt tycke lätt värd de extra tusenlapparna för en snyggare tavla, bättre länk och framför allt ett svårslaget urverk. Lite partisk för svart med tanke på vad jag har till salu här på k&s ;)
20190309_135115.jpg

Har ägt den svarta smpc, och vid den tiden gillade jag inte alls vågtavlan, men nu 1.5år senare har jag ändrat mig och tycker tvärtom. Så var tvungen att testa den nya med blå vågtavla. Man ändrar ju tycke och smak hela tiden, viktigaste är vad Du känner vid just köp tilfället =) Njut av klockan, Den svarta förövrigt är grym på Bond nato!!:cool:

Har ägt den svarta smpc, och vid den tiden gillade jag inte alls vågtavlan, men nu 1.5år senare har jag ändrat mig och tycker tvärtom. Så var tvungen att testa den nya med blå vågtavla. Man ändrar ju tycke och smak hela tiden, viktigaste är vad Du känner vid just köp tilfället =) Njut av klockan, Den svarta förövrigt är grym på Bond nato!!:cool:
IMG_2233.JPG

Korrekt. Bra på nato.

Jag har haft båda samtidigt då jag hade svårt att bestämma mig men insåg ganska direkt att den blåa var snyggare:)

Tillbaka
Topp