Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför är det så? Ska själv till Gran Canaria och blev sugen på att kolla klockor där efter att ha läst TS.Grattis till en fin klocka. Bra att veta är att Kanarieöarna inte ”ingår i EU” avseende moms vid import/export.
Bra val! Den svarta är grym
Det kan avhjälpas!Skulle Lätt välja den nya! Är själv sugen på den..![]()
Kan bli en sån.. klämde på denna nyligen. Sjukt bra!Det kan avhjälpas!![]()
Börja med min och jobba dig uppåtKan bli en sån.. klämde på denna nyligen. Sjukt bra!
![]()
Fråga EU, inte jag som bestämtVarför är det så? Ska själv till Gran Canaria och blev sugen på att kolla klockor där efter att ha läst TS.
Fullt rimlig fråga i sammanhanget. Tror att Kanarieholmarna har vissa skattelättnader tfa sitt geografiska läge i förhållande till Spanien.Varför är det så? Ska själv till Gran Canaria och blev sugen på att kolla klockor där efter att ha läst TS.
Lanzarote är ännu bättre skattemässigt på de mesta.Fullt rimlig fråga i sammanhanget. Tror att Kanarieholmarna har vissa skattelättnader tfa sitt geografiska läge i förhållande till Spanien.
Tack. Trevligt med ett vettigt svar.Fullt rimlig fråga i sammanhanget. Tror att Kanarieholmarna har vissa skattelättnader tfa sitt geografiska läge i förhållande till Spanien.
Svart! Är inte helt kunnig på priset..Men!
Är lite osäker på mitt val och om priset är rätt.
Har fått möjlighet att köpa nedan klocka oavsett färg för 2560 euro. Helt nya hos AD på Gran Canaria.
![]()
![]()
Står lite i valet och kvalet. Svart eller Blå?
Är tavlan platt och tråkig eller en blivande klassiker som barnen får slåss om?
Tyck till och hjälp mig!![]()
https://www.blocket.se/lund/Rolex_116710_BLNR_BATMAN__16_83955779.htm?ca=6&w=3
Här har ni något att slå till på =)