• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

par

Patek
2-Faktor
Bara så jag förstår FIAs förslag på regeländring till nästa år nu sent påkommet.
Det går lite sämre för Mercedes i år, FIA vill ändra regler. Alla andra team utom Mercedes är emot förslaget. Men Mercedes gillar det och därför blir det av?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Bara så jag förstår FIAs förslag på regeländring till nästa år nu sent påkommet.
Det går lite sämre för Mercedes i år, FIA vill ändra regler. Alla andra team utom Mercedes är emot förslaget. Men Mercedes gillar det och därför blir det av?
Känns lite så, ja. Typiskt. Enda snacket på träningarna också, hur merca ska komma tillbaks med sina uppdateringar osv. Tröttsamt, kanske pga brittiska kommentatorer.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
KMag & Sainz startar längst bak pga ny PU.
Charles tar ett sjunde avgassystem, man får byta max 8 ggr innan bestraffning. Många som knappt tagit 3 avgassystem, håller Ferrari tro? Kval kl 16. :woot:
 
Senast ändrad:

par

Patek
2-Faktor
Tråkigt för Mick bara, känns inte som hann vann något direkt på den. Vore kul att se han fortsätta köra bra
 

Kingesson

Omega
Kul med två Mercedes på pallen!

Är det någon som fortfarande tror att Leclerc har en chans i år? Vid det här laget är jag 100 % att det blir Verstappen. Men ser gärna att det blir en fight om det!
 

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Kul med två Mercedes på pallen!

Är det någon som fortfarande tror att Leclerc har en chans i år? Vid det här laget är jag 100 % att det blir Verstappen. Men ser gärna att det blir en fight om det!

Det är över nu.. kostar för mycket att bryta lopp som Ferrari gjort. Att man också har historik av att ta dumma beslut gör tyvärr inte saken bättre. Det svider med tanke på deras öppning på säsongen och det hördes så tydligt på Leclerc över radion idag
 

par

Patek
2-Faktor
Fast han var ju fucked nu av race control, kom ut dubbla meddelanden om vsc ending. Givetvis Merca som får turen med sig, nåväl.

Bra jobbat av Max, som vanligt.
Tröttsamt med Russells gnäll.
Ferrari being Ferrari.
Uppfattade aldrig det så, trodde det var Russel som laddade och låg en bit innan Delta typ. Men oavsett bör han slutat sämst 3a, han borde ha material att komma 2 när Ferrari inte är där
 

par

Patek
2-Faktor
FDA067C3-1906-4B79-BAD4-0D897B12C12D.jpeg
 

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Så Sebastian Vettel skaffar Instagram efter så många år av! Kul tänker jag :)
Några timmar senare kommer uttalandet att han lägger karriären på hyllan efter året..

Riktigt tråkigt :( men var väntat. Kommer defensivt vara en karaktär man kommer saknas i sporten.
 

wlk

Omega
Sitter på Supergold på helgens GP. Vet någon om det finns möjlighet att gå på banan efter att söndagens race är färdigt? Eller komma ut på banan i samband med podiet? Har för mig att jag sett folk göra det under andra GP.
När jag var på Ungerns GP öppnade de upp för alla till höger om där du sitter, nere vid sista sväng ungefär.
 

Kingesson

Omega
Kul för George och Mercedes!
Ser verkligen fram emot morgondagens race.
George lär väl få svårt att hålla undan Ferrari, men det kan nog bli en bra strid första varven.

Också jäkligt intressant att se hur Hamilton, Verstappen och Perez kommer avancera uppåt. Och hur/om de tar sig förbi Alonso :D
 
Topp