Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktiga drömtider för Europa. Lägg ner skiten. Ingen vill ha racet ändåRace week!
![]()
Dags för Las Vegas, PR-jippo deluxe.
Lite nyheter.
![]()
![]()
![]()
Tider för Las Vegas GP.
![]()
![]()
Håller med Max till 100%
Varför det? Det är en kul hjälm med Las Vegas-tema likt lagkamraten Charles Leclerc (om än mindre glittrig).Om han hade chansen att vinna så visst, men nu blir det tramsigt.
Jag tycker att Ferrari borde fokusera på att bli bättre. Givetvis är jag inte dummare än att jag förstår att ”det är en show” och att ”publiken ska ha sitt”, osv men som tifosi hade jag hellre sett att vi presterat.Varför det? Det är en kul hjälm med Las Vegas-tema likt lagkamraten Charles Leclerc (om än mindre glittrig).
Ja, det är ju klart att designa en hjälm tar viktig tid ifrån ingenjörerna och strategernaJag tycker att Ferrari borde fokusera på att bli bättre. Givetvis är jag inte dummare än att jag förstår att ”det är en show” och att ”publiken ska ha sitt”, osv men som tifosi hade jag hellre sett att vi presterat.
Med tanke på hur Ferrari jobbar så skulle de inte förvåna om det är chef strategen som designar hjälmar. Det är otroligt hur länge ett så stort team kan underprestera. Det är dags att de skärper sig nu.Ja, det är ju klart att designa en hjälm tar viktig tid ifrån ingenjörerna och strategerna
Tjo! Någon som fått hem den här och börjat bläddra lite? Tänkte ge den någon timme ikväll.
![]()
Du har väl sett alla dessa osv. men tråkigt att det inte går bättre.Jag tycker att Ferrari borde fokusera på att bli bättre. Givetvis är jag inte dummare än att jag förstår att ”det är en show” och att ”publiken ska ha sitt”, osv men som tifosi hade jag hellre sett att vi presterat.
Ja, det är ju klart att designa en hjälm tar viktig tid ifrån ingenjörerna och strategerna
Så jävla korkad kommentar. Jag menar givetvis symbolvärdet i att ha en svansföring så hög som Ferrari har. Att designa och bära blingiga hjälmar, prata om att ”det är dags nu”, etc och sen åka ut i Q1… återigen skämskudde. Kanske värt att lägga till att jag hållit på Ferrari så länge jag kan minnas.Med tanke på hur Ferrari jobbar så skulle de inte förvåna om det är chef strategen som designar hjälmar. Det är otroligt hur länge ett så stort team kan underprestera. Det är dags att de skärper sig nu.
Ja att de är ute och springer är helt sjukt. 70-talet hejsan.Haha, blir inte bättre än så här. Tragiskt för Mclaren men roligt för oss fans. En dubbel dnf var det som behövdes.
![]()
Men också fiasko, häromdagen var det en lastare på banan och under racet massa personal på banan när racet är igång.
![]()
Bra kört av Antonelli, podium trots allt.
Men även produktionen var åter rätt tveksamHaha, blir inte bättre än så här. Tragiskt för Mclaren men roligt för oss fans. En dubbel dnf var det som behövdes.![]()
![]()
Men också fiasko, häromdagen var det en lastare på banan och under racet massa personal på banan när racet är igång.
![]()
Bra kört av Antonelli, podium trots allt.
Dagens kalkon får ändå vara produktionen; det var inte jättespännande idag men ändå liiite efter ett långsamt depåstopp av Max vilket gjorde att Russell var hyggligt nära när Max kommer åter på banan. Då får man se Leclerc-Sainz som inte ens var nära. Bättre kan ni!
Instämmer helt, alldeles för svajigt. Vissa race har bra produktion & vissa väldigt udda.Men även produktionen var åter rätt tveksam
Är det inte lite konstigt? Det är väl samma gäng som producerar racen förutom i Monaco?Instämmer helt, alldeles för svajigt. Vissa race har bra produktion & vissa väldigt udda.
Glömde helt att det är trippel-header också, mkt bra. Två race (& en sprint) kvar!
Räcker väl med att Lando och Oscar kör ihop i nästa race samtidigt som Max vinner, så är det Max som leder med en poäng inför finalen. Ingen såg väl diskningen i Las Vegas komma, så jag skulle nog ändå säga att vad som helst kan hända!Jag tror dessvärre att Max är för långt ifrån, men oavsett vad... kul!