Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja eller tänk om Max och Norris kör ihop och PiastriRäcker väl med att Lando och Oscar kör ihop i nästa race samtidigt som Max vinner, så är det Max som leder med en poäng inför finalen. Ingen såg väl diskningen i Las Vegas komma, så jag skulle nog ändå säga att vad som helst kan hända!
Ja den är lite oklar. Om Mercedes gärna ser att deras motorer vinner VM istället för Honda så fattar jag inte varför Antonelli inte släppte Norris direkt och även gav lite fina ordrar till Williams att göra detsamma?Men för fan Antonelli
Yes tänkte det med. Men om Norris hade kunnat cleara Sainz snabbt så hade Kimi fortfarande kunnat försöka ta Sainz. Men håller med. Är nog precis som du säger.Toto Wolff - the evil genius. Inte svårare än så. Anledningen till att de inte släppte tidigare är i min optik solkar: de hoppades att Antonelli skulle komma ikapp Sainz.
Såklart, men då hade Kimi fortfarande varit utanför pallen. Det var den de jagade. 4:a eller 5:a var de likgiltiga inför.Yes tänkte det med. Men om Norris hade kunnat cleara Sainz snabbt så hade Kimi fortfarande kunnat försöka ta Sainz. Men håller med. Är nog precis som du säger.
Du fick köra max 25 varv på varje set däck pga pirelli inte kunde garantera hållbarheten efter detta. Således krävdes minst 3 stintar.Kan någon förklara varför Piastri inte fick hårda däck i sitt första pitsrop?Hårda däck hade väl räck i mål så han hade sluppit byta däck igen?!? Vad är det jag inte fattar?
Jaha, det hade jag missat.Du fick köra max 25 varv på varje set däck pga pirelli inte kunde garantera hållbarheten efter detta. Således krävdes minst 3 stintar.
Japp skulle tro det. Risk reward var väl inte tillräckligt god för att våga prova antar jag? Var väl för långt ifrån max oavsett.Jaha, det hade jag missat.
Det förklarar den saken. Tack!
Var det därför han inte fick mjuka däck sista gången också då - de riskerade att inte hålla ihop.. ?
Förmodligen så.Japp skulle tro det. Risk reward var väl inte tillräckligt god för att våga prova antar jag? Var väl för långt ifrån max oavsett.
Ja den är lite oklar. Om Mercedes gärna ser att deras motorer vinner VM istället för Honda så fattar jag inte varför Antonelli inte släppte Norris direkt och även gav lite fina ordrar till Williams att göra detsamma?
Toto Wolff - the evil genius. Inte svårare än så. Anledningen till att de inte släppte tidigare är i min optik solkar: de hoppades att Antonelli skulle komma ikapp Sainz.
Yes tänkte det med. Men om Norris hade kunnat cleara Sainz snabbt så hade Kimi fortfarande kunnat försöka ta Sainz. Men håller med. Är nog precis som du säger.
Såg också det där. Är fortfarande tvek till det. Lite för lägligt för alla inblandade, och min foliehatt är på.Såg en repris sen och Kimi gör ett misstag och får ett
Rejält släpp som gör att Norris kan köra om
Går man in i den försvarsställningen som Toto gör ovan så känns det givet att han gav order till Kimi att släppa Lando igår…Race week!
![]()
Dags för årets sista race och det är avgörande för förartiteln. Blir inte bättre än så här.
McLaren ställde till det ordentligt igår när man kunde avgjort wdc, standard papaya rules. Förlorade all flexibilitet
Nyheter.
![]()
![]()
![]()
Tider för Abu Dhabi GP.
![]()
![]()
Blir väl bra? Tsunoda har väl inte gjort någon glad under sin tid i f1.Ryktas om TSU ut, Hadjar > RBR. Arvid Lindblad > Vcarb
![]()
Jo, han var ju en frisk fläkt i början. En arg svärande japan är underhållande. Som person är han en av de jag gillar mest på hela gridden. Med det sagt, sen han kom in i RB har han inte imponerat, så jag förstår att han ryker.Blir väl bra? Tsunoda har väl inte gjort någon glad under sin tid i f1.