Honda försvinner efter 2021, vad trist!
https://www.autosport.com/f1/news/152551/honda-to-leave-f1-at-the-end-of-2021-season
https://www.autosport.com/f1/news/152551/honda-to-leave-f1-at-the-end-of-2021-season
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist, men förmodligen klokt beslut. Att ”bara” utveckla motorerna men inte ha ett eget stall ger förmodligen begränsad reklamexponering till en hög kostnad....Honda försvinner efter 2021, vad trist!
Är inte så förtjust i Hamilton men kan inte argumentera bort att karln är sjukt bra på att köra F1.Kul med en så oförutsägbar helg som denna! Och det är bara att erkänna; Hamilton är grym! Och en värdig världsmästare! Igen...!!!!
Även om jag gärna hellre skulle se att det vore jämnare, fler olika vinnare och mer omväxlande i top går det inte att bortse från att han är en överjävligt vass förare och utan tvivel bäst i världen. Hur taskiga förutsättningar än ser ut för honom står han allt som oftast tillslut ändå högst på pallen när racen är över.... Imponerande!!
Ja, grym insats! Bittert för Strulovic att rasa till 9e efter att ha varit i ledning halva loppet.Kul med en så oförutsägbar helg som denna! Och det är bara att erkänna; Hamilton är grym! Och en värdig världsmästare! Igen...!!!!
Även om jag gärna hellre skulle se att det vore jämnare, fler olika vinnare och mer omväxlande i top går det inte att bortse från att han är en överjävligt vass förare och utan tvivel bäst i världen. Hur taskiga förutsättningar än ser ut för honom står han allt som oftast tillslut ändå högst på pallen när racen är över.... Imponerande!!
Sen kan man ju fråga sig vad som skulle hända om han också skulle fått vara kvar på banan utan däckbyte likt hans stallkamrat.Ja, grym insats! Bittert för Strulovic att rasa till 9e efter att ha varit i ledning halva loppet.
Ja. Det var snopet att nya däck blev en nackdel.Sen kan man ju fråga sig vad som skulle hända om han också skulle fått vara kvar på banan utan däckbyte likt hans stallkamrat.
Nog det roligaste loppet på länge! Håller helt med dig i vad du skriver även i övrigt!Kul med en så oförutsägbar helg som denna! Och det är bara att erkänna; Hamilton är grym! Och en värdig världsmästare! Igen...!!!!
Förstår inte ens hur man tänker. Klockmärkets namn daterar tillbaka till 1893. Fanns det ingen kompetens hos ombudet eller ville man utnyttja HAMs okunskap för debitering? Galet!Snyggt av Hamliton..,NOT
![]()
Lewis Hamilton loses battle to ban luxury watchmaker's 'Hamilton' name
The F1 world champion took action against the Swiss firm after it registered the name 'Hamilton' as a trademark, giving them exclusive rights to use the brand across Europe.www.dailymail.co.uk
Vid 20 års ålder, en vanlig debutålder i F1, har han lyckats bli tolva i F2 trots massiv Ferraribackning. Tolfteplatsen kom dessutom i det stall där likaledes Ferraristödde Leclerc vann serien vid samma ålder ett par år tidigare.
Ja det imponerar inte, men ändå intressant att följa.
Ska man titta på talanger så blir det kul att se Ticktum försöka få fart på karriären igen. Illot och Ghiotto är också bra.
’Spännande’ och ’kompetent’ är iof inte nödvändigtvis samma sak.
Speciellt inte i en medie-cirkus som F1. Har ju visat sig gång på gång.
Stark säsong av Schumacher som leder mästerskapet. Illot ligger tvåa och startar i Pole i helgen, Schumacher startar 10a. Blir mer spännande än F1.
Perez har chans att komma 4a i mästerskapet i Racing Point. Finns trots det stor risk att det inte blir F1 nästa år för honom. Trist.
Bara sjukt att det ska handla så mycket om förarprogram, kontakter och rika farsor. Perez är ju ändå en av de som har med sig störst budget.Jag gillar ju verkligen inte Checo men han har växt otroligt denna säsong kan jag tycka, har gjort det riktigt bra. Som sagt, tråkigt om han inte får nytt förtroende i något team det har han gjort sig förtjänt av - även om det vore kul med några fräscha namn till nästa säsong också!
Jag gillar ju verkligen inte Checo men han har växt otroligt denna säsong kan jag tycka, har gjort det riktigt bra. Som sagt, tråkigt om han inte får nytt förtroende i något team det har han gjort sig förtjänt av - även om det vore kul med några fräscha namn till nästa säsong också!
Exakt vad med Checo gillar du inte?
Jag kan inte fatta hu faan han lyckades ta sig ut.... Fantastiskt!!
Undrar om det blir brandbil bakom läkarbilen i fortsättningen???
Tror det hade gått illa för endast tre år sedan. Utan Halo.Har själv inte lyckats se själva kraschen än bara bilderna på bilen samt när han kliver ur.
Det där hade garanterat gått väldigt illa för något/ett par årtionden tillbaka.
Läste bla. om Bellofs krasch på Spa senast igår och jämfört med denna ser den typ snäll ut.
Fantastiskt att bilarna blivit så bra! Grymt skönt!
Tror det hade gått illa för endast tre år sedan. Utan Halo.
Ja. Tidigt 90-tal stack ju axlar och armar upp ovanför cockpit.Helt sant. Halon kommer vara helt odebatterad efter detta. Grym uppfinning.
Helt sjukt vad exponerade förarna var förr nu när man tittar på äldre bilar.