Ja verkligen, Ocon skall nog ge han en del av vinstpengen.Alonsos försvar ändå… än så länge i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen, Ocon skall nog ge han en del av vinstpengen.Alonsos försvar ändå… än så länge i alla fall.
Fruktansvärt ovärdigt för Vettel och tråkigt att HAM och Mercedes gynnas av det……och där förlorade Vettel andraplatsen.
-700ml of fuel: disqualification
taking out 3 drivers: +5 places
taking out championship rival: +10 seconds
...
looks like an equal and fair regulation book.
Vore verkligen uppskattat med lite framgångar för Perez! Han har bra racing i sig men han har verkligen haft det tufft i år med diverse olyckligheter han inte kunnat påverka.Mycket spännande och ”ovanligt” race. Riktigt kul och lite oviss säsong i år, även om mästaren Hamilton gång på gång visar varför han är bäst i världen…… Men kul att teamet bakom honom i år visar sig kunna göra lite misstag då och då! Och kul att få se lite andra förare visa upp sig.
Alonso har jag inte varit så impad av senaste åren, men igår blev det ändring på det. Och för en gång skull tycker jag faktiskt lite synd om surgubben Vettel!
Och Hamilton har ju ständigt en massa ”tur” precis som mästaren Stenmark hade på sin tid liksom Zlatan med fler världsstjärnor….
Hoppas nu att även Max mfl (framför allt Perez!) får lite ”tur” få det blir fortsatt spännande ända till slutet av säsongen!
Intressant misstag av Hamilton att inte byta däck innan omstart - men det gav Mercedes årets bästa reklambild med bara deras bil på gridden![]()
Hamilton är sjukt bra men jag tycker ändå han lite väl tur/flyt. Jag var inte med på Stenmarks tid men jag tror inte de släppte ner alla samtidigt från toppen och en som vurpade tog med sig alla toppkonkurenter i falletMycket spännande och ”ovanligt” race. Riktigt kul och lite oviss säsong i år, även om mästaren Hamilton gång på gång visar varför han är bäst i världen…… Men kul att teamet bakom honom i år visar sig kunna göra lite misstag då och då! Och kul att få se lite andra förare visa upp sig.
Alonso har jag inte varit så impad av senaste åren, men igår blev det ändring på det. Och för en gång skull tycker jag faktiskt lite synd om surgubben Vettel!
Och Hamilton har ju ständigt en massa ”tur” precis som mästaren Stenmark hade på sin tid liksom Zlatan med fler världsstjärnor….
Hoppas nu att även Max mfl (framför allt Perez!) får lite ”tur” få det blir fortsatt spännande ända till slutet av säsongen!
Ja dagens prestation lär inte ha försämrat hans läge. Hoppas Russell får chansen till nästa säsong.Russell snabbare än både Hamilton och Bottas. Verkar väl som en bra position för att få Bottas bil nästa år..![]()
Mycket..Det här var ju trist.
Ja känns så. Racet är ju igångRussells första podium?![]()
![]()
Blöt, blötare , Belgien![]()
Aa verkligen! Kalendern bästa bana och allt fallerar pga. Regnet. Kul för Russell och grymt för VM med en Vertstappen vinst. (Dock bara halva poäng)Tråkigt för oss, supertråkigt för dig!