• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

🍿
IMG_4491.jpeg

Yuki Yuki Yuki… vi kommer hålla ögonen på dig imorgon 🤩 vad kan du tänkas spela för roll för att hjälpa Max? Lita på att RB räknar på samtliga tänkbara utfall.

Detta blir riktigt kul racing.

Senast ändrad:
Jag tänker att Norris och Max kör ihop som i Österrike förra året, men ser hellre att det blir en ruggig kamp i täten så vi äntligen får lite riktig adrenalin

Senast ändrad:
Vilken säsong förövrigt, fantastiskt att se. Särskilt uppslutningen här på forumet och alla bra diskussioner som pågått under året.

Trots att man ibland snoozat lite länge så har alltid någon vänlig KSare påmint om race week. 🏁

Tack för visat intresse, alltid lika kul med engagemang. 😃

1000014262.jpg
1000014261.png
1000014260.png
1000014264.png
1000014263.jpg

Vilken säsong förövrigt, fantastiskt att se. Särskilt uppslutningen här på forumet och alla bra diskussioner som pågått under året.

Trots att man ibland snoozat lite länge så har alltid någon vänlig KSare påmint om race week. 🏁

Tack för visat intresse, alltid lika kul med engagemang. 😃

1000014262.jpg
1000014261.png
1000014260.png
1000014264.png
1000014263.jpg
Du får välförtjänt snooze till februari 🙌🏆 hoppas du orkar/vill fortsätta med ”uppsnacket”, uppskattas enormt av oss övriga 👊

Tycker att Anna Andersson nailar analysen.

Helt klart! Tror de flesta i fältet kunnat vinna vm i McLarens bil
Även om hon har rätt i sak så kan man ju inte argumentera på det sättet och sura för att ”fel” gubbe vann.

Lando + bilen var bästa ekipaget sett över hela säsongen och därför vann han. Detta är inget förar-VM där alla kör med samma material.

• Like
Reactions: par
Även om hon har rätt i sak så kan man ju inte argumentera på det sättet och sura för att ”fel” gubbe vann.

Lando + bilen var bästa ekipaget sett över hela säsongen och därför vann han. Detta är inget förar-VM där alla kör med samma material.
'Lando + bilen + fördelaktiga stallorder' vore mer korrekt.

Piastri har fått utstå mycket tvivelaktiga beslut från Mcclaren under året som gått.

Absolut, F1 är en tävling i både konstruktion och förare. Men jag ser fram emot ett nytt reglemente nu.

Jag tycker verkligen problemen med nuvarande reglemente börjat visa sig. Alla är så jämna kvalmässigt men i loppen blir det differenser mycket pga svårigheter att ligga nära andra bilar(dels pga turbulens men även överhettning av däck etc). Detta i kombination med att många banor är extremt svåra att köra om på har varit ett stort minus denna säsongen. Det var samma problem i slutet av förra reglementet

'Lando + bilen + fördelaktiga stallorder' vore mer korrekt.

Piastri har fått utstå mycket tvivelaktiga beslut från Mcclaren under året som gått.
Själva grejen med McLaren är ju att de inte favoriserar någon. Så att Piastri skulle få utstå mycket håller jag inte med om. I de flesta andra stall skulle Piastri aldrig fått köra om Norris i detta lopp t ex.

Man får väl lyfta på hatten för Lando och gratulera. Vinner man titeln, så förtjänar man det såklart, men jag skulle ändå bli förvånad om han lyckas ta fler titlar. Nästa år återställs allt igen och vi får väl se vilka team som tolkar det nya reglementet bäst. Det kan ju verkligen bli hur som helst, men det ska bli kul att se.

Får Red Bull till bilen, så tror jag att Max blir livsfarlig. Herregud vilken upphämtning han bjöd på mot slutet av denna säsongen. Folk får tycka vad de vill om honom, men det finns ingen som kan mäta sig med honom idag! Max är så otroligt mycket mer imponerande än Lewis någonsin var!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp