Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja för det vore ju superkul om Max vann igen….notLåt den bäste vinna och allt det där, men idag hade det inte gjort något alls om Leclerc rammat Norris in i kurva ett.
Leclerc.. eller Yuki?Låt den bäste vinna och allt det där, men idag hade det inte gjort något alls om Leclerc rammat Norris in i kurva ett.
Håller med. Och då håller jag egentligen inte på någon speciell. Må bäste man vinna osv. Lyckades leja bort cafétjänstgöringen iafNu är det nervöst
![]()
![]()
Vem som utom MV om du frågar mig.Håller med. Och då håller jag egentligen inte på någon speciell. Må bäste man vinna osv. Lyckades leja bort cafétjänstgöringen iaf
![]()
På vilket sätt då? Hade Tsunoda hållit sin linje hade Norris aldrig behövt gå ut.Ridå av race control. Bara att hoppas på safety car och lite stök
Fanns gott om plats imo. Track limits är svart eller vitt och det var ingen som tvingade honom utanför.På vilket sätt då? Hade Tsunoda hållit sin linje hade Norris aldrig behövt gå ut.
Ja de hade bara kunnat ignorera hela situationen tycker jag.På vilket sätt då? Hade Tsunoda hållit sin linje hade Norris aldrig behövt gå ut.
Du får välförtjänt snooze till februariVilken säsong förövrigt, fantastiskt att se. Särskilt uppslutningen här på forumet och alla bra diskussioner som pågått under året.
Trots att man ibland snoozat lite länge så har alltid någon vänlig KSare påmint om race week.
Tack för visat intresse, alltid lika kul med engagemang.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spot onTycker att Anna Andersson nailar analysen.
![]()
ANDERSSON: Norris är inte årets F1-förare
När Lando Norris tog målflagg först av alla i Abu Dhabi 2024 bestämde han sig. Det var starten på hans resa mot VM-titeln. Nu har han tagit den efterlängtade bwww.aftonbladet.se
Helt klart! Tror de flesta i fältet kunnat vinna vm i McLarens bilTycker att Anna Andersson nailar analysen.
![]()
När Lando Norris tog målflagg först av alla i Abu Dhabi 2024 bestämde han sig. Det var starten på hans resa mot VM-titeln. Nu har han tagit den efterlängtade bwww.aftonbladet.se
Tycker att Anna Andersson nailar analysen.
![]()
Spot on![]()
Även om hon har rätt i sak så kan man ju inte argumentera på det sättet och sura för att ”fel” gubbe vann.Helt klart! Tror de flesta i fältet kunnat vinna vm i McLarens bil
'Lando + bilen + fördelaktiga stallorder' vore mer korrekt.Även om hon har rätt i sak så kan man ju inte argumentera på det sättet och sura för att ”fel” gubbe vann.
Lando + bilen var bästa ekipaget sett över hela säsongen och därför vann han. Detta är inget förar-VM där alla kör med samma material.
Jo men det har inget med Max att göra, vilket är det krönikan och kommentarerna handlar om.'Lando + bilen + fördelaktiga stallorder' vore mer korrekt.
Piastri har fått utstå mycket tvivelaktiga beslut från Mcclaren under året som gått.
Min kommenterar är ett svar på din kommentar, inte krönikan.Jo men det har inget med Max att göra, vilket är det krönikan och kommentarerna handlar om.
Absolut, F1 är en tävling i både konstruktion och förare. Men jag ser fram emot ett nytt reglemente nu.Även om hon har rätt i sak så kan man ju inte argumentera på det sättet och sura för att ”fel” gubbe vann.
Lando + bilen var bästa ekipaget sett över hela säsongen och därför vann han. Detta är inget förar-VM där alla kör med samma material.
Själva grejen med McLaren är ju att de inte favoriserar någon. Så att Piastri skulle få utstå mycket håller jag inte med om. I de flesta andra stall skulle Piastri aldrig fått köra om Norris i detta lopp t ex.'Lando + bilen + fördelaktiga stallorder' vore mer korrekt.
Piastri har fått utstå mycket tvivelaktiga beslut från Mcclaren under året som gått.
Visst.Själva grejen med McLaren är ju att de inte favoriserar någon. Så att Piastri skulle få utstå mycket håller jag inte med om. I de flesta andra stall skulle Piastri aldrig fått köra om Norris i detta lopp t ex.