Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvungen att skicka in en till bild på den magiska LLD...
Min första "riktiga" klocka som har en enorm mångsidighet och extremt lätt-buren vid alla tillfällen. Helt enkelt en magisk klocka som aldrig kommer lämna min samling!
Den är snygg! Sålde min, börjar nästan ångra mig lite....Sjukt snyggt på mesh! Denna är med i vill ha-listan... oh, that envy...
Inte känt men känns överprisad.Någon här som har klämt på den "nya" upplagan av LLDn och kan ge kommentarer om det nya mesh-bandet?
De 2 sista är juh sanslöst bra! Vart hittar man dem? Från gummi och ner.En klocka som gör sig riktigt bra på i princip alla straps.
Man köper bådaDe 2 sista är juh sanslöst bra! Vart hittar man dem? Från gummi och ner.
Hade bestämt mig för en klocka och då dyker denna tråd upp........haft gott öga läääääääänge för denna modell och den jag tänkt köpa kostar 42k + och LLD 16k..........
Vad ska man göra......
Min första "riktiga" klocka blev en LLD och jag har inte ångrat mig en sekund.
Älskar klockan och mesh armbandet, även om jag känner mig manad att testa lite olika band.
Om någon känner att de har en klockren kombo som måste testas tar jag gärna emot tips eftersom jag är helt ny i denna djungeln
Tack för tipset galenvret
Vilken skönhet!Är det någon som haft möjlighet att kika på Mother of Pearl-versionen annat än på bild? Och kan bedöma hur den ser ut i verklighet kontra foto.
https://www.longines.com/en-us/watch-heritage-l3-374-4-80-6
https://shop.hodinkee.com/products/...-steel-mother-of-pearl?variant=30691500032075