Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska ge mig på det när jag är hemma från Indonesien igenIntressant läsning men uppdatera gärna bilderna igen![]()
Ja, den är stor, eller kanske snarare lång lug-lug. Men har du provat med något annat än originalbandet?Hade den inte varit så stor för mina usla handleder hade den varit given i samlingen. Saknar den faktiskt mycket. Fick mina första komplimanger med den också för klockvalet.
Varför flipp?Trevlig klocka men jag gjorde som många andra, flippade efter ett par månader. Jag köpte ett arbamnd i ljus mocka från Singular, riktigt snyggt.
Jag håller med om att den är bildskön och lite "platt" i verkligheten. Men jag gillar att den funkar till allt från badbyxor till kostym. Det är få klockor som gör.Kändes inte rätt bara, snyggare på bild än i verkligheten. Snygg men inget tick med mig.
Vänta nu... DEN Patrik Nilsson? Hotel Alpha09/10?Tvungen att skicka in en till bild på den magiska LLD...
Min första "riktiga" klocka som har en enorm mångsidighet och extremt lätt-buren vid alla tillfällen. Helt enkelt en magisk klocka som aldrig kommer lämna min samling!![]()
Har precis beställt min LLD hos Pluswatch i Italien efter fina rekommendationer här på forumet och väntar med spänning på postgången. Som många diskuterat före mig finns det ju delade meningar om original-bandet, och personligen tycker jag det är lite tråkigt. Tänkte därför beställa en Nato leather som den du har här ovan, men lyckas inte hitta storleken på bredden online, och är allt för otålig för att vänta tills jag fått klockan... =)Dessa beställde jag av Cheepo
![]()
22mm. Lld är den enda klockan jag ångrar att jag sålt. Helt fantastiskt vacker klocka. Funkade till allt mellan kostym till krig.Har precis beställt min LLD hos Pluswatch i Italien efter fina rekommendationer här på forumet och väntar med spänning på postgången. Som många diskuterat före mig finns det ju delade meningar om original-bandet, och personligen tycker jag det är lite tråkigt. Tänkte därför beställa en Nato leather som den du har här ovan, men lyckas inte hitta storleken på bredden online, och är allt för otålig för att vänta tills jag fått klockan... =)
Så frågan är: vilken bredd skall Natostrappen ha för att passa?
Hur passar bandet? Kör en 22 mm liberty på min och upplever det som glapp. Kan det vara 23 mm tro, inte mätt..Man tackar!
Då har jag fått beställt, jag tycker ju LLDn är vansinnigt snygg på denna strappen:
![]()
Bildcred til: http://georgemags.tumblr.com/post/141108132373/the-legend-diver-on-a-leather-nato-strap
Jag har 22 mm på mina Nato-band, och det fungerar fint. Men skinn är ju högst tilllpassningsbart. Har faktiskt även gjort ett eget band där jag skar det 22,5 ca, lite trång till en början men blev riktigt bra sen efter lite armtid.Hur passar bandet? Kör en 22 mm liberty på min och upplever det som glapp. Kan det vara 23 mm tro, inte mätt..