• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

n1tro

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Sålt en GS till N1tro. Supertrevlig, proffsig köpare som man kan lita på till 100%. :)
Hoppas på fler affärer i framtiden!
 

Tourbillon

Omega
2-Faktor
Har köpt en klocka n1tro, som han var snäll nog att leverera hem till mig. Han visade sig vara en branschkollega till mig. Mycket trevlig och lösningsorienterad. Gör gärna affärer med honom igen. 100% good guy.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Köpt klocka med familjemedlem som mellanhand då f2f inte var möjligt. Inga problem alls, bra kommunikation och en klocka som höll vad som lovats.
100% Goodguy :)
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Sålt Rolex till @n1tro face to face.
Otroligt trevlig, kunnig och med ett genuint intresse för klockor.
Tvekar inte en sekund att göra fler affärer!
Enda minuset är att han fick mig sugen på en panerai igen men det får väl gå :)
100 % GG!
 

Mojbjörn

Cartier
Sålt en klocka i 50k klassen till @n1tro f2f.
Otroligt trevlig och ödmjuk kille. Bra snack och en smidig affär. Jag gör gärna affärer med honom igen!
100% GG :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @n1tro för överlämning av en Sinn jag köpt av honom, supertrevlig och smidig säljare. Har bara gott att säga, rekommenderas verkligen!
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sålde en vintage Rolex till @n1tro f2f. Allt har skötts på bästa sätt och jag gör mer än gärna affärer i framtiden.
 

Xitor

Breitling
Jag har sålt en PAM 112 till n1tro och allt flöt på helt perfekt. Det är verkligen en 100 % Goodguy som man kan lita på.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Bytesaffär på distans med @n1tro där allt fungerade ypperligt. Trevlig kontakt på skriftligt och telefon och kanonfin klocka. Rekommenderas verkligen, 100% gg!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
D82E3FB5-676C-442D-B251-C36F56D2CA58.jpeg

Såld klocka till herrn. Supersmidigt, inga konstigheter!
 
Topp