Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de mest ikoniska flygaruren förtjänar en tråd. Lanserad på 50-talet och med en inbyggd navskiva som alla vi piloter stött på under våra utbildningar. Inga mängder av Navitimers på forumet men hoppas få se några... Här är min.![]()
Det borde du absolut göra! Detaljerna på tavlan när man tittar nära är det snyggaste som finns på marknadenRiktigt fin klocka, otroligt stt jag ännu inte ägt någon!! Det får nog komma snart, klassiker!!
Självklart och fantastisk. Är den fö inte en del av Navitimerfamiljen tycker jag mig minnas...Som cosmonaute undrar jag om man är välkommen?![]()
Det är väl en Navi som Nasa ville ha en 24-timmars tavla på för att hålla koll på dygnet bättre rymden, om jag minns rätt. Så den klassas absolut i denna familj!Som cosmonaute undrar jag om man är välkommen?![]()
En lite annan konfiguration.[/QUOTE![]()
Vilken modell är det där och vilket årtal ungefär?
Den där är mumma. En av de fetare klockorna på forumet.Mmmmm Navitimer! Haft ett par genom åren, Rattrapante är favoriten!![]()
![]()
![]()
![]()
Visst är den där 45mm?Mmmmm Navitimer! Haft ett par genom åren, Rattrapante är favoriten!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det stämmer! Har haft 46 tidigare, vilken såklart också är trevlig men den är stor. 45 upplever jag mer balanserad och fortfarande rejäl och stor.. Logiskt?Visst är den där 45mm?
Hmmm
En ny klassiker att lägga till listan över tänkbara förvärv...
En lite annan konfiguration.![]()
Det är en ref 81610 från 1991.Vilken modell är det där och vilket årtal ungefär?
Älskar den blåa tavlan!Mitt bidrag. Helt ny. Plockade ut den förra veckan. En klar favorit i samlingen. Har haft Breitling tidigare, men aldrig en Navitimer. Den har alltid funnits på bucketlist men annat har kommit i mellan.
![]()
Tack. Ja, ”några” blåa finnsÄlskar den blåa tavlan!
Mycket bra val. Du har en del fina blåa klockor nu![]()
Sjukt fina. Har velat ha en länge men kommer inte överens med storleken tyvärr. Finns det någon mindre ref?
Kommer en i 41mm inom kort. Dock inte inhouseverk och subdials 6,9 och 12 därav. Lägre pris än 01’an...Sjukt fina. Har velat ha en länge men kommer inte överens med storleken tyvärr. Finns det någon mindre ref?
Riktigt fin! Är det glasbaksida på den?Mitt bidrag. Helt ny. Plockade ut den förra veckan. En klar favorit i samlingen. Har haft Breitling tidigare, men aldrig en Navitimer. Den har alltid funnits på bucketlist men annat har kommit i mellan.
![]()