• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

neptun

neptun

Basic
2-Faktor
Har ju köpt och sålt lite redan med en del av er på KS, så jag tänkte det va dags att starta en referenstråd. Så ni som haft ny affär med mig är välkomna att skriva ngt.
Tack på förhand.

Senast ändrad:
Sålde en Seiko till Neptun, snabb och smidig kommunikation och swishade snabbare än Lucky Luke! Rekommenderas

Väldigt enkel och ha göra med och bra snack längs hela vägen fram tills min klocka anslöt. 100% GG i min bok
Edit: packningen höll för övrigt Glenn hysen klass alltså 6/5 i betyg ;)

Senast ändrad:
Bytte klockor f2f med Neptun. Supertrevlig och väldigt bemötande. Skulle inte tveka att göra affärer igen! GG!

Träffade @neptun f2f, vilket jag gjort en gång tidigare i en annan affär, precis som förra gången gick allt kanon. Trevlig pratstund, klockan var i beskrivet skick och jag tror bägge gick därifrån väldigt nöjda!
GG självklart.

Sålt klocka till @neptun på distans. Snabb och smidig kommunikation med rappa beslut och omgående Swish. 💯 Gubbe jag gärna gör affär med igen!

Sålt Tag heuer på distans till @neptun mycket trevlig och snabb kommunikation. Skulle gärna göra affär igen. Inga konstigheter. 💯 GG.

// K-S

Köpt klocka av @neptun och det var en riktigt angenäm upplevelse. Bra kommunikation, snabb leverans, bra packat och allt var helt enligt beskrivningen i annonsen. Gör gärna affär med honom igen och han rekommenderas varmt som GG!

Köpt en Seiko Samuraj av neptun.
Packat enligt konstens alla regler, kommunikation i yttersta toppklass.

Tänk om varje begagnat-affär skulle vara på denna nivå.

Solklar GG och jag gör gärna affär med neptun igen!

Tillbaka
Topp