• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Newbee, vilsen och behöver lite köpråd...

skynda att fynda!! Var väl en sån här du blev riktigt sugen på?

Aah Den där Sinn 556i var ju sjukt snygg!!!

Ah tack! Jo jag såg det! Har messat säljaren! Tack för tipset!
Jag har nu också en 556i ute till försäljning, såg att den andra blev tillbakadragen. Och en Hamilton Murph som kanske också passar in på vad du söker, men den är ju större och lite mer retro i stuket. Priserna går alltid att diskutera, inom rimliga gränser. : )

Hej, ursäkta lite sent svar då jag jobbat en massa... Har ju snurrat lite fram och tillbaks gällande divese klockor. Först var jag lite emot dykare tills jag hittade en Helson Shark Diver, till salu, här på forumet. Supercool och svintung. Så det blev fakjtiskt min första riktiga klocka. Köpte även på mig en San Martin SN017-G ,men har inte riktigt bestämt mig för om den kommer stanna eller ej?! Så just nu verkar det faktiskt som om dykarklockor blev min grej?!

Hej, ursäkta lite sent svar då jag jobbat en massa... Har ju snurrat lite fram och tillbaks gällande divese klockor. Först var jag lite emot dykare tills jag hittade en Helson Shark Diver, till salu, här på forumet. Supercool och svintung. Så det blev fakjtiskt min första riktiga klocka. Köpte även på mig en San Martin SN017-G ,men har inte riktigt bestämt mig för om den kommer stanna eller ej?! Så just nu verkar det faktiskt som om dykarklockor blev min grej?!
Kul! Dykare är aldrig fel 👍 Shark divern är cool 🙂

Har tre st,, supernöjd

Bilagor

• 16429300206761411359313532203639.jpg
    16429300206761411359313532203639.jpg
    354.7 KB · Visningar: 29
Tillbaka
Topp