• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag har sålt en klocka till nicke 10tkr klass utan problem. Snabb och tydlig i kommunikation. Rekommenderas.
//Björn
 
Köpte en IWC med två extra läderband. Felfritt skick precis som utlovat, inga konstigheter. Smidig frakt och enkel betalnings i 25K+ klassen.
Fick även en bonus i form av IWC verktyg för att bryta länken. Min första klockaffärer som fått mig att bli sugen på fler, vill varmt rekommendera Nicke till andra och hoppas att även jag kommer handla fler gånger av honom.
 

Kahlvin

Breitling
Köpt klocka av Nicke, gick snabbt och smidigt. Inga konstigheter. Han skickade klockan direkt efter betalning, rekommenderas!
 
Senast ändrad:

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Sålt till Niclas. Har även tidigare gjort affär med denna hedersman. Skulle inte tveka att köpa eller sälja till honom igen!
 

sveol

Cartier
Köpte inte alls en tudor av Nicke, men kan inte ta bort inlägget. Dock har vi pratat mycket om en annan affär, så fortfarande goodguy i mina ögon!
 

Larss

Breitling
Extremt bra goodguy, men det var något fel på låset till Planet Ocean klockan han sålde till mig. :( Jag tror inte att Nicke visste om det, och jag tror att det är ett garantiäreende som är lätt fixat. Synd bara att man har så långt till närmsta AD. :)
 

Weberg

Audemars
Snabb betalning, trevlig kontakt och framför allt krångelfri, precis som det ska vara. 100 % Good guy! (Sålde Rolex-tillbehör)
 

jabla

Sarlacc
Har handlat klocktillbehör två gånger och skulle inte tveka att handla en dyrare klocka.
Good Guy i mina ögon.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Sålt Seikodykare till Nicke. Rak och tydlig kommunikation och snabba pengar till kontot. Helt enkelt en good guy.
 
Topp