• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

regnguden

Rolex
2-Faktor
Otrolig snabb och smidig affär, inga problem att sälja en klocka till denna herre. 100% goodguy, skulle göra affärer med honom igen!
 

Goflorp

Cartier
Sålde min Mondaine med länk till NickeL - snabb betalning, inget strul. Bara trevlig kommunikation.
Jag gör gärna fler framtida affärer med denne trevlige KS'are.
 

Borz

Breitling
2-Faktor
Gjorde nyligen min första affär på KS då jag köpte en klocka av @Nicke L på distans och är jättenöjd.

Trevlig och lätt att ha att göra med. Allting genom hela affären dvs kommunikation (både snabbt och tydligt), skick på objektet och tillhörande materiel, emballage och logistik har skötts helt föredömligt.

GG rakt igenom som jag gärna och utan tvekan skulle göra ny affär med i framtiden.
 

Andyy

Omega
Har precis köpt en klocka av Nicke L via värdefrakt. Allt gick supersmidigt, från första kontakt till leverans. Klockan var helt enligt beskrivning.
Köper gärna fler objekt av herrn i framtiden. Goodguy!
 
Topp