• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

NiklasF

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Hej!
Har du gjort en affär med mig? Hur gick det? Skötte jag mig?

Skriv gjärna en rad så andra får veta hur det gick.

Med vänlig hälsning,
Niklas

Sålt en Rolex. Absolut inga konstigheter, Niklas la först en handpenning och någon vecka senare kunde vi slutföra affären f2f. Goodguy i min bok!

Köpt på distans av NiklasF. Mycket trevlig kontakt och affär från början till slut. Snabbt skickat och mycket väl emballerat. 100% goodguy!

Köpte en väldigt fin kvalitetskniv av denna herre och allt var till absolut högsta belåtenhet! Rekommenderas varmt och gör gärna affärer igen! 100% GG! :)

Senast ändrad:
Ännu en affär med denna trevliga herre. Köpte friluftsknivar och allt var till belåtenhet. Högsta på betyg på allt från bemötande till packning! 100% GG! :)

En tredje affär har gjorts med @NiklasF och allt var även denna gång till högsta belåtenhet. Trevlig kommunikation, bra packat och fina saker i beskrivet skick! Tack! 100 %GG! :)

Köpt en Garmin löparklocka av Niklas. Affären gick som en dans och klockan var i precis det skick som angivits. Rock solid good guy!

Skulle göra en affär med en part utomlands och Niklas erbjöd sig på eget initiativ att göra affären ännu bättre för min del. En riktig hedersknyffel och GG.

Sålde en klocka på distans till Niklas. En goodguy som höll en rak och trevlig kommunikation, och inget käbbel.
Så vill du sälja käbbelfritt, så sälj till Niklas!

Träffade NiklasF IRL och köpte från Lifestyle-avdelningens K&S. En goodguy som rekommenderas!

Senast ändrad:
Hjälpte @NiklasF att plocka hem en klocka från utlandet. Det blev lite problem med leveransen men Niklas var väldigt trevlig under hela processen och allt löste sig på bästa sätt. Skulle absolut göra affärer med honom igen, femplus rakt igenom.

Träffade @NiklasF för en f2f affär idag. Mycket lättsam och supertrevlig kille som jag jätte gärna gör fler affärer med i framtiden. Toppenkille helt enkelt.
Rekommenderas varmt!
100% GG

Hej, jag kommer hela vägen från Kanada och köpte hans Polerouter från @NiklasF.

Skulle köpa från igen utan att tveka.

Hi, I'm all the way from Canada and purchased from @NiklasF his Polerouter.

Would buy from again without hesitation.

Tillbaka
Topp