• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilas

Hjelm

Rolex
Sålt en Tisell till @Nilas i typ den smidigaste affären jag gjort här på klocksnack! Verkligen en good guy som jag gärna gör affärer med igen! :)
 

ZWG Vader

Omega
Köpt en dykare. Mindre än ett dygn efter jag swishat satt klockan på armen tack vare Nilas och Postnord. Skulle absolut göra affär igen.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Sålt en Oris Aquis till Nilas i en f2f affär hemma hos mig. Mycket trevligt med en klocksnackare på besök. Nilas är mycket trevlig och jag rekommenderar verkligt honom. Mera goodguy går det inte att vara!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Ytterligare en mycket trevlig affär med nilas är avklarad. Alltid lika trevlig att ha att göra med och mycket snabb leverans. Rekommenderas varmt
 

Amzoo

Breitling
Köpte en Oris av Nilas. Extremt trevlig och tillmötesgående! Gör mer än gärna flera köp av honom i framtiden :)
 

DrKlocka

Audemars
Bytte klockor med denna herre. Allt gick mycket smidigt, bra paketerat, bra kontakt och bemötande. Skulle inte tveka att göra affärer igen. 100% goodguy! :)
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Gjort en hittils väldigt lyckad bytesaffär med Nilas, kul det blir när man vågar chansa lite.

Jag upplever honom som väldigt ärlig och väl tillmötesgående och gör gärna fler affärer med honom i framtiden:)
 
S

stewart

Guest
Sålt en Longines till Nilas,en mycket lättsam affär,supersnabb betalning och trevlig ton från start till mål,rekomenderas varmt.
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Jag sålde just en CW 38a vintage till Nilas i en rakt igenom snabb, smidig och på alla sätt trevlig affär. Nilas är en 100 procentig GG down to the bones!
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Sålde en tiesell till @Nilas då han la ut en köpes annons på en sådan.
Trevlig konversation och raka puckar.
100% GG rakt igenom!
Gör gärna flera affärer:)
 

Uret

Cartier
Sålde en Squale gmt till Nilas.
Trevlig, snabb betalning utan att pruta på ett pris som redan var bra prisat.
Helt enkelt 100% GG
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Köpt en microbrand-dykare av @Nilas och är tvärnöjd! Klockan är i nyskick, den kom dagen efter och allt gick smidigt.
100% goodguy som jag hoppas få göra fler affärer med!
 

Zcorp

Omega
2-Faktor
Köpte en tisell marine diver.

Allt packat precis som man ska. Bra kommunikation. Går inte annat att rekommendera!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Tredje gången jag gjort affär med mikrobrodern Nilas. Alltid lika trevligt och smärtfritt. Lär inte vara den sista affären heller :) 100% GG såklart!
 
Topp