• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilas

S

stewart

Guest
Köpt en Alpinist,mycket fin precis som beskrivet,nyskick!utmärkt bra packat och snabb leverans,helt klart en 100%GG i min bok
 
S

stewart

Guest
Gjort ytterligare en affär med Nilas som vanligt problemfritt och smidigt,kan säkert bli fler affärer i framtiden,en 100%GG i min bok.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett byte i 20t klassen med supertrevlige @Nilas. Alltigenom perfekt genomförd affär och leverans av klocka i både utlovat och välpackat skick. Trevligt surr i pm dessutom. Nilas gör jag gärna affär med igen, klart GG :)
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Sålde en Breitling till @Nilas
Inte vår första affär, och säkerligen inte den sista.
Som vanligt snabbt, trevligt och smidigt på alla sätt.
Supernöjd med Nilas både som säljare och köpare.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Köpt en Alpina av @Nilas på distans. En solklar hedersknyffel som jag hoppas att jag får göra fler affärer med. Snabbt och bra packat också. 100% GG och mina varmaste rekommendationer :)
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Gjort ännu en affär med fantastiskt schyssta @Nilas, aldrig några problem och allting går snabbt samt smidigt! Klockan kom i samma skick som utlovat.
Bara gott att säga, 110% good guy på alla sätt! :)
 

Waldorf

Audemars
Gjort en liten anskaffning och avhänt den gode Nilas en trevlig pjäs. Väldigt smidig affär och varan är vad som sagts, toppen. Kom på en dag. Trevlig prick också som man gärna rekommenderar, bara att slå till. En mycket good guy.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ett byte med Nilas, givetvis helt utan krångel då detta är en hedersknyffel av rang som varmt rekommenderas! 😊
 

Keltik

Omega
2-Faktor
Sålde en Monta Triumph till Nilas på distans. Trevlig kommunikation och snabb betalning. 100% GG och gör gärna affär igen.
 
Topp