• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ninen79

Lunkan

Cartier
Sålde en Rolex till Ninen79 och affären gick jättesmidigt. Ser fram emot fler affärer i framtiden.
 
Sålde en halvdyr klocka till Ninen79. Han skrev och var intresserad, 10 min senare swishades pengar över efter snabb överenskommelse, trots att jag dittills bara hade två omdömen. Väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Snabba puckar!
100% GoodGuy!
 

Snårtas

Rolex
När @Ninen79 gör affärer står blixten stilla! Sålde en Milgauss till @Ninen79 . Från första kontakt till F2F och avslut tog det väl 6 timmar. Och under den tiden så fanns dessutom ett kvitto i två ex förberett. Inget att anmärka på således, utom möjligen att det inte fanns tid att ta en fika. Rekommenderas!
 

elloR

Breitling
Sålde en 16610LN, supersnabb affär och väldigt nöjd trots att det var min första försäljning.

Helt klart en goodguy! ;)
 

kalufsen

Panerai
Har hunnit med att träffa @Ninen79 tre gånger under min tid på KS, ett köp och två försäljningar. Denna gång var det en försäljning från min sida, Rolex i 40k klassen och det gick lika smidigt som vanligt. Snabb affär och rak kommunikation rakt igenom. 110% goodguy i min bok!
 

Ganga

Omega
Jag köpte precis en Omega PO av Mr. Ninen79, jag måste säga att jag är imponerad av Ninen's smidighet. Affären gjordes upp på ett par meddelanden och klockan anlände snabbast möjligt!
Jag ser fram emot att göra fler affärer med Ninen79!
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till herrn i 30k klassen. Extremt snabb och smidig utan några som helst onödiga frågor. Fick betalning snart efter ett överenskommet pris! 100% GG
 
Topp