Trevlig tavelstruktur på den översta.Kör en liten publikfriare när vi ändå har publiken med oss
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig tavelstruktur på den översta.Kör en liten publikfriare när vi ändå har publiken med oss
![]()
![]()
![]()
Är glad att den stannade på forumet. Behövs fler Pacmans här!Grattis Spanien till EM-guldet. Färgmatchade nästan deras ställ med index och sekundvisare.
![]()
Tuff!
Vågar man hoppas att dom släpper denna som 39mm?
Fördjävla snygg men 35mm…
Skulle tro att det är få handleder som den boetten i 39 mm skulle sitta bra på.Vågar man hoppas att dom släpper denna som 39mm?
Fördjävla snygg men 35mm…
Den är planerad till slutet av juli. Snart så.@marconimotet Fått din meteoritt F77?
Fick förmånen och förtroendet av @Jesborn att serva hans Nivada Grenchen Depthmaster ”Pacman”
Thread 'Service av Nivada Grenchen Depthmaster ”Pacman”'
https://klocksnack.se/threads/service-av-nivada-grenchen-depthmaster-”pacman”.192117/
Snyggt! Nu måste jag bära min imorgon, borde få mer handledstid.
Snyggt! Nu måste jag bära min imorgon, borde få mer handledstid.
Då kan jag med gott samvete behålla min enda.
Följde den på tratten, lite synd att båda kronorna är bytta (finns att hitta orginal om du vill byta) men väldigt charmig, Grattis!![]()
Härligt med lite nytt in![]()
TackFöljde den på tratten, lite synd att båda kronorna är bytta (finns att hitta orginal om du vill byta) men väldigt charmig, Grattis!
Kul att länken var orginal, inte säker på att jag sett en sådan tidigare!
Jag tror det ska vara denna. Jag köpte den på ebay vill jag minnas. Köpte 2 då jag behövde min till en Antarctic diver, men inte hundra på att den är rätt till Antarctic diver... Om du hittar en krona som passar Antarctic diver, kan jag byta båda mot denTackskulle vilja hitta original kronor. Vet du var jag kan hitta det?
![]()
Härligt med lite nytt i
Precis som DrGlas så följde jag denna, kul klocka där gjorde du nog ett kap skulle jag tro![]()
Härligt med lite nytt in![]()
Tackskulle vilja hitta original kronor. Vet du var jag kan hitta det?