Mythos
Basic
I den ordningen skulle jag säga.
Av ren nyfikenhet, vad får dig att tycka det? Varför ska jag exempelvis inte köpa klockan billigare ifrån https://relojesexclusivos.com/en/watches/4391-nomos-orion-309/ ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I den ordningen skulle jag säga.
Jag köpte min på Franks Ur. Fick ett riktigt bra pris dessutom!
Problemet är att jag inte bor i Hufvudstaden. Kan man lägga en beställning och få den levererad per post?
Problemet är att jag inte bor i Hufvudstaden. Kan man lägga en beställning och få den levererad per post?
Onekligen riktigt vass och också sugen på enNågon som tröttnat på sin 35mm Orion? PMa![]()
Onekligen riktigt vass och också sugen på en![]()
Soft kombo!!Semestern hägrar och nytt somrigt band i beige velour på min Orion. Nomos officiella viklås förstås.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är du nöjd med bandet? Har funderat på att köpa ett till min Tangomat...Semestern hägrar och nytt somrigt band i beige velour på min Orion. Nomos officiella viklås förstås.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är du nöjd med bandet? Har funderat på att köpa ett till min Tangomat...
Härligt! Hur mycket kostar det?Det är ett stiligt band, helt klart. Känns skönt att bära på handleden.
Härligt! Hur mycket kostar det?
Tack, får ta en titt hos Franks nästa vecka.Jag skaffade min ifrån Franks Ur i samband med två klockköp och lite andra tillbehör.
Men via officiella hemsidan kostar det 50 euro.
https://nomos-glashuette.com/en/straps/velour-leather?number=5877.S
Semestern hägrar och nytt somrigt band i beige velour på min Orion. Nomos officiella viklås förstås.
![]()
![]()
![]()
![]()
Skall bli roligt att se dem på riktigt!Nu blev jag väldigt sugen på Nomos igen. Ahoi Neomatic Siren White. 36mm. Hojta till när ni ser dom dyka upp i butik.
![]()
Har haft min Tangente i över 6 månader nu, tror jag skall ta och beställa viklåset och nya fräscha band! Måste se till att pröva en Orion någon dag också
![]()
![]()
![]()
Det gör du helt rätt i, grym look och bra pris!Gillar verkligen nomos band i mocka funderar på att skaffa en till min club
Har haft min Tangente i över 6 månader nu, tror jag skall ta och beställa viklåset och nya fräscha band! Måste se till att pröva en Orion någon dag också![]()