• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrländska horologer?

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hos klockslaget? Vilken tid ?
Klockslaget
visning_Sjoo_Sandstrom.png
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Kul att den här tråden vaknade till liv! Vore roligt med någon sammankomst med diverse bira och klockor här framöver.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
I Norrbotten har det varit segt att få till en GTG de senaste åren orkar inte dra en frågerunda till.

Mycket Omega i Skellefteå och sen så har vi ju @Patrik J bara en sådan sak gör ju GTGn i staaan bättre än hockeylaget.


Ps! Enligt ryktet så var det @Patrik J som uppfann pizzasalladen Ds.

Norrbotten fungerar om man ändå är i krokarna och arbetar. Jag har varit med i Skellefteå en gång. Det var supertrevligt.
Men då bilade jag dit enkom för att vara med.
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
I Norrbotten har det varit segt att få till en GTG de senaste åren orkar inte dra en frågerunda till.

Mycket Omega i Skellefteå och sen så har vi ju @Patrik J bara en sådan sak gör ju GTGn i staaan bättre än hockeylaget.


Ps! Enligt ryktet så var det @Patrik J som uppfann pizzasalladen Ds.
Nog tycker jag man borde kunna få ihop något i Luleå? Enkelt för de flesta att ta sig dit, många hotell osv.
 

Patrik J

Rolex
I Norrbotten har det varit segt att få till en GTG de senaste åren orkar inte dra en frågerunda till.

Mycket Omega i Skellefteå och sen så har vi ju @Patrik J bara en sådan sak gör ju GTGn i staaan bättre än hockeylaget.


Ps! Enligt ryktet så var det @Patrik J som uppfann pizzasalladen Ds.

Pizzasalladen uppfanns i en källare under Malmia under firandet av ett av alla våra SM-guld. För övrigt röstar jag för en GTG i ett vindskydd längst Vindelälven – egen dryck medtages.
 
Topp