Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra det och nu blev jag nyfiken
Stämmer bra det och nu blev jag nyfiken![]()
Såg ett gammalt inlägg om dina bilar så då räknade jag ut detBäcklund är relativt ovanligt och vi jobbar på sätt och vis i samma bransch, så det var mest ett långskott.
Jag heter Grubbström i efternamn och då kanske en polett trillar ner.![]()
Såg ett gammalt inlägg om dina bilar så då räknade jag ut det
Det var inte igår...å jävla fin AP![]()
Du får väl fixa en.Är det aldrig en GTG i Umeå?
![]()
Den är sjukt läcker i vitt så det är nog ett bra valJa 15400 är en väldigt fin pjäs. Jag var först inne på att byta till en mörkblå tavla, men det visade sig vara svårt att få tag på ett blått datumhjul så jag behåller den nog i vitt tror jag.
Det enda jag i dagsläget skulle kunna tänka mig att byta den mot är en PP Aquanaut, men det verkar som att ägarna till dessa håller hårt i sina numera..![]()
Vilket jobb du gjort! Låter ju grymt spännande, man bör ju sätta sig i bilen och åka ner från Skellefteå om det blir något!Nu alla norrländska horologer, har jag varit till Sundsvall och ett besök på Kents ingick naturligtvis!
Anna var ovanligt glad (hon brukar iofs alltid vara glad) hon är numera:![]()
Sveriges 5:e Omega Grand Ambassador!
Hon har varit på kurs i Genève i en vecka och avlagt prov.
Dom 14 eleverna från jordens alla hörn, har haft en spännande, svår och rolig vecka!
Fått åka runt i och titta på avancerad tillverkning bland annat!
Hon välkomnar oss till butiken senare i höst, det kommer att finnas en del godis från både Breitling och Omega. Butiken kommer att ha ”andra möjligheter” att beställa och få tillgång till sortiment nu!
Jag kommer att hålla koll på när det blir lämpligt att göra ett besök!
Tack!Vilket jobb du gjort! Låter ju grymt spännande, man bör ju sätta sig i bilen och åka ner från Skellefteå om det blir något!
Bra jobbat!
Fel!”Råkade” bara komma förbi i rätt ögonblick!
Hade lite koll på att hon skulle iväg förra veckan
Hon fick äntligen in en kund som var tillräckligt nördig och ville lyssna!
Vi är varmt välkommen
Hon kommer att få hem seamaster 48!
Funderar på att fara på detÖlmässa i Luleå kommande helg någon som ska dit?
Tornedalen?Så högt norr att jag ser Finland från balkongen (berget i bild).![]()
Stämmer bra, norr om HaparandaTornedalen?
Så högt norr att jag ser Finland från balkongen (berget i bild).![]()
Stämmer väl!Av namnet att döma så gissar jag på att du är från ö-tå trakten.
Stämmer väl!
Finns en liten rackare i Seskarö, endel släkt även där! Själv uppvuxen i trakterna?Stuga i HPDA skärgård eller släktingar där?
Potatisodlare eller laxfiskare?Stämmer väl!
Sorry ingen möjlighet till det.Någon som ska på Sjöö Sandströms visning i Luleå imorgon?![]()
Haha!Potatisodlare eller laxfiskare?![]()