• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Npd

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Superköpare. Inga krussiduller. Snabb betalning och trevlig som få. Hoppas du får många fina minnen med Omegan. Det har jag. :) 100% GG!
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka till @Npd Väldigt korrekt och trevlig affär. Vi kom överens och betalning kom blixterfort (ja det är ett ord;) ). Hade jag haft en tredje tumme upp så hade han fått den med. GG!
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Köpt en fin, lite nyare Omega av @Npd på distans. Bra beskrivet, snabba svar och mkt trevlig. Gör gärna affärer med honom igen:)
100% GG
 

axel_aj

Breitling
Köpt Tudor genom Swish. Trevlig och enkel att ha att göra med. Snabb leverans och helt enligt beskrivning. Bra bilder som representerade verkligheten.
Mycket nöjd med affären!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med @Npd
Snabb, rak och tydlig kommunikation. Samt helt ärlig gällande skick med förklaringar och foton. Helt ärlig och schysst enligt mig. Jag gärna fler affärer ihop!
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Breitling till @Npd och allt ifrån konversation till betalning gick 100% felfritt. Kan inte annat än att rekommendera för framtida affärer och skulle tveklöst göra fler själv.
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Sålde en Steinhart ocean one till @Npd . Snabb affär och swishade direkt. Kan inte annat än rekommendera @Npd och skulle inte tveka en sekund att göra affärer igen.
 

Supreme

Omega
Sålt klocka till @Npd på distans.
Pengarna satt på kontot så fort vi kommit överens om deal. Raka och snabba puckar.
Säljer/köper klocka till/av Npd vilken dag i veckan som helst.

100% GG.
 

Jungelbobo

Cartier
Sålde en Geckota till @Npd nyligen. Supertrevlig herre att göra affär med, snabb och smidig kontakt och betalning.
Verkligen toppen! 110% GG! Trevlig helg! :D
 
Topp