• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

NRE

Kontaktade NRE och gav honom ett bud på en klocka han hade visat i en tråd. Han sålde den i en väldigt smidig affär. Bra packad och jag fick till och med med en present. 100%GG!

• Like
Reactions: NRE
Jag vet inte riktigt om man kan kalla det affärer eftersom @NRE gav mig två band! Han är KS-andan själv och dessutom väldigt trevlig. Definitivt en Good guy och skulle inte tveka på att göra affärer med honom:)

Sålt klockband till @NRE. Snabb och smidig affär även denna gång. Helt klart en goodguy!

• Like
Köpte en Tag Heuer av NRE. Perfekt affär, med paketet inlämnat sent söndag kväll 2 timmar efter betalning. Fantastiskt trevligt!!
100% Good Guy med plus i kanten.

• Like
Lyckad affär med @NRE där jag köpte en Certina på distans och allt var enligt beskrivning. Mycket trevligt bemötande samt grym återkoppling före, under och efter köpet. Gör gärna fler affärer med denna herre :)

• Like
Träffade precis @NRE på en f2f affär. Supertrevlig kille som kollade lite snabbt på klockan och sen swishade utan prut eller konstigheter. Gör gärna flera affärer med honom i framtiden ☺️
110% GG i min värld
1D3EF6E8-E55F-459B-B6E6-7ABA99C15F8B.jpeg

• Like
Tillbaka
Topp